beantwoord

iemand anders met hetzelfde nummer

• 1 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 2613 keer bekeken

Hallo,

Mijn moeder heeft een maand geleden een nieuwe mobiel gekocht , een prepaid mobiel, met een nieuw nummer.
Ze krijgt alleen steeds whattsappjes van mensen die ze niet kent , smsjes van de abn amro dat er geld is bijgeschreven op een rekening , en werd gebeld door een nummer uit de andere kant van het land waar ze niks mee te maken heeft. Kan het zijn dat iemand anders hetzelfde nummer heeft of heeft gehad ?
Kan ik hier dan iets aan doen ?

Alvast bedankt

M.v.G.

Arno
icon

Beste antwoord door Franzki 1 oktober 2014, 22:05

Je krijgt in principe bijna nooit een nieuw nummer maar meestal een nummer dat gerecycled is.

Ik heb het zelf meegemaakt met een mobiel nummer waarvan de vorige eigenaar achterna werd gezeten door allerlei incassobureaus.

Helaas is er weinig aan te doen... en meestal gaat het vanzelf over als mensen zien dat het nummer een nieuwe eigenaar heeft.

Als het heel erg uit de hand loopt, wil Telfort misschien een ander nummer toekennen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Je krijgt in principe bijna nooit een nieuw nummer maar meestal een nummer dat gerecycled is.

Ik heb het zelf meegemaakt met een mobiel nummer waarvan de vorige eigenaar achterna werd gezeten door allerlei incassobureaus.

Helaas is er weinig aan te doen... en meestal gaat het vanzelf over als mensen zien dat het nummer een nieuwe eigenaar heeft.

Als het heel erg uit de hand loopt, wil Telfort misschien een ander nummer toekennen.
Reputatie 3
@arnojansen96,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je moeder berichten krijgt die niet zijn bedoeld voor haar. Ik zoek dit graag voor jou en voor haar uit. Kun je me via een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen?

Ingrid

Reageer