beantwoord

Hoe vraag ik nummerbehoud aan?

hallo

ik heb mijn bestelde prepaid simkaart ontvangen en wil nu graag mijn oude nummer van simyo overzetten naar deze kaart.

als ik inlog op mijn telfort krijg ik een link te zien voor het aanvragen van nummerbehoud (https://www.telfort.nl/persoonlijk/mijn-telfort/mijn-mobiel/wm/nummerbehoud-v2-1.htm) maar deze link leidt nergens naartoe, hoe kan ik nummerbehoud alsnog aanvragen?

bedankt
icon

Beste antwoord door Wieger DB 11 april 2018, 20:50

Hoi Harry, welkom op het forum. Daar kan ik je verder bij helpen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens voor je nodig. Kan je mij via een privébericht je huidige nummer bij Telfort + simkaartnummer van Telfort door en je te behouden nummer en bijbehorende simkaartnummer doorsturen via een privébericht? Dan help ik je daar graag bij verder.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Harry, welkom op het forum. Daar kan ik je verder bij helpen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens voor je nodig. Kan je mij via een privébericht je huidige nummer bij Telfort + simkaartnummer van Telfort door en je te behouden nummer en bijbehorende simkaartnummer doorsturen via een privébericht? Dan help ik je daar graag bij verder.

Reageer