beantwoord

Hoe kan ik een microsimkaart voor Prepaid aanvragen?

• 1 oktober 2013
  • 5 reacties
  • 2568 keer bekeken

Badge
Beste Webcare, 
Misschien weet jij wel hoe het zit, want de meiden van CS spreken elkaar tegen. Kan ik voor mijn zoon een prepaid microsim aanvragen? 
Mevrouw 1 zei dat dat kon, maar dat we dan wat beltegoed moesten bijstorten omdat er niet genoeg tegoed was om de microsim te bestellen. 
Wij dus bijgestort. Teruggebeld om nu echt te bestellen: mevrouw 2 zegt dat dat helemaal niet kan!! Da's wel raar! Wie leest de kennisbank nou niet goed? Mevrouw 1 of mevrouw 2. 
Volgnes mij is het gewoon een optie in CCBS, dus ik snap niet waarom dit niet kan.

Kan iemand hier helderheid over geven? En even in de call logs kijken welek mevrouw de verkeerde infor heeft gegeven? Er was er volgnes mij één uit Tilburg en één uit Almelo.

Met vriendelijke groet,

RF
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 3 oktober 2013, 10:59

@Fransje68,

Excuses voor de verwarring! Je kunt een nieuwe simkaart ophalen in een Telfort winkel (neem wel even een ID-kaart mee). De kosten voor de simkaart worden afgeschreven van het beltegoed.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge
Oh, ja, nu hebben we dus extra beltegoed bijgestort dat we volgens mevrouw 2 niet kunnen gebruiken voor de microsim. Dus willen we het geld terug. Maar nee dat kan ook al niet. We kunnen dan wel €10,- extra kriigen voor het ongemak. Maar daar heb ik toch niet om gevraagd? Ik wil een microsim, en duidelijk verhaal. 

zucht...
Badge +2
Oh, ja, nu hebben we dus extra beltegoed bijgestort dat we volgens mevrouw 2 niet kunnen gebruiken voor de microsim. Dus willen we het geld terug. Maar nee dat kan ook al niet. We kunnen dan wel €10,- extra kriigen voor het ongemak. Maar daar heb ik toch niet om gevraagd? Ik wil een microsim, en duidelijk verhaal. 

zucht...

Een prepaid microsim kost €7,50. Na activatie van deze sim kan het huidige nummer en tegoed hier op gezet worden. Dit kan ook worden geregeld in een Telfort Winkel.
Reputatie 3
Badge +1
@Fransje68,

Excuses voor de verwarring! Je kunt een nieuwe simkaart ophalen in een Telfort winkel (neem wel even een ID-kaart mee). De kosten voor de simkaart worden afgeschreven van het beltegoed.

Succes!

Denise
Badge
@Fransje68,

Succes!

Denise

Inmiddels naar de Tf-winkel in Amersfoort geweest. Ik kreeg netjes voor €7,50 een microsim mee. Ga ik straks nummer op overzetten en dan is het vast allemaal klaar.

Maar doe me een plezier: check de call logs even en kijk wie onze gesprekken heeft ontvangen en geef ze even aan dat ze de Kb (Kennisbank) voortaan heeeel goed doornemen voor ze een antwoord geven. En elkaars logs even lezen. Want deze verwarring was helemaal niet nodig geweest. 

Groet,

Richard Fransen
Reputatie 3
Badge +1
@Fransje68,

Fijn dat het is geregeld:)
Ik ga het intern doorgeven, zodat de procedure voor iedereen duidelijk is!

Topic wordt hierbij gesloten.

Denise