beantwoord

Geen sms, beller onbekend en internetbundel werkt niet.

Hoi, hoi, voorheen zag ik altijd wie mij belde, maar sinds een tijdje is iedereen een onbekende beller. Ik heb niks aan mijn instellingen gedaan. Heb nummerherkenning aan staan. Ook kan ik tegenwoordig niet meer sms-en. Ze worden niet meer afgeleverd en dat is natuurlijk niet zo fijn. Begin deze maand kocht ik een internetbundel. Maar die werkt niet. Ik heb de handleiding op de website gevolgt voor de iPhone 5C, want die telefoon heb ik, maar nog steeds niet werken. Ook niet met de telefoon opnieuw opstarten. De bundel is een maand geldig en in de mijntelfort-app zie ik dat ik elke dag minder tijd geb de bundel op te maken. Hoe kunnen deze 3 probleempjes opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 14 januari 2019, 16:36

Hoi Charissak, ik lees dat je meerdere problemen hebt, dat is niet fijn. Ik wil dan ook graag met je op zoek naar de oplossingen voor deze problemen. Ik zal ze stap voor stap doornemen.

Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zag dat er een aantal instellingen niet goed stonden. Zo stond nummerherkenning niet ingeschakeld en stonden er blokkades op sms'en en het internet. Deze heb ik nu allemaal aangepast. Als je jouw toestel uit en weer aanzet, dan zal alles werken.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat is top om te lezen. Goed dat het weer werkt. Mocht er weer iets zijn, dan weet je ons te vinden. 🙂
Wauw, het werkt allemaal weer! Was het echt zo simpel op te lossen? Ik ga de volgende keer eerder aan de bel trekken als iets niet goed werkt! Hartelijke bedankt voor de service en het oplossen van mijn problemen 👍🏼
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Charissak, ik lees dat je meerdere problemen hebt, dat is niet fijn. Ik wil dan ook graag met je op zoek naar de oplossingen voor deze problemen. Ik zal ze stap voor stap doornemen.

Ik heb dan ook even meegekeken. Ik zag dat er een aantal instellingen niet goed stonden. Zo stond nummerherkenning niet ingeschakeld en stonden er blokkades op sms'en en het internet. Deze heb ik nu allemaal aangepast. Als je jouw toestel uit en weer aanzet, dan zal alles werken.
Is er echt niemand die misschien voor een van de problemen een oplossing weet?

Reageer