beantwoord

"geen service" melding op iPhone

  • 16 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 2623 keer bekeken

L.S.
Regelmatig terugkerend item maar nu heb ik er laast van na updat op iPhone 4s naar iOs7.... Krijg melding "geen service" bij Telfort prepaid.
Ook niet na reset etc.  Iets mis met simkaart? gr. Willem
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 16 oktober 2013, 15:49

Welkom op het forum Breuk192!

Balen dat je nu geen verbinding hebt. Kun je eens handmatig proberen het KPN-netwerk te selecteren? Hiervoor kun deze stappen doorlopen. Mocht dit niet helpen kun je dan jouw simkaart eens uit jouw toestel halen en deze vervolgens opnieuw plaatsen? Dit verhelpt het probleem vaak.

Denise
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum Breuk192!

Balen dat je nu geen verbinding hebt. Kun je eens handmatig proberen het KPN-netwerk te selecteren? Hiervoor kun deze stappen doorlopen. Mocht dit niet helpen kun je dan jouw simkaart eens uit jouw toestel halen en deze vervolgens opnieuw plaatsen? Dit verhelpt het probleem vaak.

Denise
Hoi Denise, heb stappen doorlopen.
Lukte niet maar mogelijk komt dit door gebruik dual sim?
Vraag me af of simkaart wel goed is dan?

willem

Welkom op het forum Breuk192!

Balen dat je nu geen verbinding hebt. Kun je eens handmatig proberen het KPN-netwerk te selecteren? Hiervoor kun deze stappen doorlopen. Mocht dit niet helpen kun je dan jouw simkaart eens uit jouw toestel halen en deze vervolgens opnieuw plaatsen? Dit verhelpt het probleem vaak.

Denise

Reageer