beantwoord

geen nummerweergave

Mijn Moto E geeft altijd "onbekend" wanneer er gebeld wordt, ik ben er al zo lang mee bezig. Nu lees ik dat het aan de instellingen bij Telfort ligt. Kunnen jullie dit voor mij oplossen?
Groetjes.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 19 mei 2018, 17:32

Hi nannings,

Dat is inderdaad erg onhandig! Ik heb net wat instellingen gewijzigd en wil je vragen om even je toestel opnieuw op te starten. Het zou dan weer moeten werken. Ik zie ook dat er een blokkade op nummerdoorgave op staat, waardoor mensen ook niet kunnen zien dat jij ze belt. Als je wilt dat ik dit ook voor je wijzig, geef dan even een seintje zodat ik het voor je in orde kan maken 🙂

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi nannings,

Dat is inderdaad erg onhandig! Ik heb net wat instellingen gewijzigd en wil je vragen om even je toestel opnieuw op te starten. Het zou dan weer moeten werken. Ik zie ook dat er een blokkade op nummerdoorgave op staat, waardoor mensen ook niet kunnen zien dat jij ze belt. Als je wilt dat ik dit ook voor je wijzig, geef dan even een seintje zodat ik het voor je in orde kan maken 🙂
Geweldig, hij doet het! Heel erg bedankt. Via de telefoon wordt het nummer wel doorgegeven, maar het zou fijn zijn als alles goed staat, dus graag ook nummerdoorgave, dank je. Nogmaals heel erg bedankt.
Reputatie 3
Badge +8
Hi nannings, graag gedaan hoor! Fijn dat het werkt 🙂 Ik heb de blokkade eraf gehaald voor nummerdoorgave. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan betekenen?

Reageer