Geen netwerk in buitenland

• 4 juli 2012
  • 3 reacties
  • 2582 keer bekeken

Badge
Beste klantenservice,

Ik heb een tijdje geleden een ZTE s511 bij de Kijkshop gekocht. Hier zat een telfort-simkaart bij.

Nu heb ik de kaart geactiveerd, geregistreerd via de site en meteen voor 20 euro opgewaardeerd. Ik heb daarna het Bel&Sms-pakket geactiveerd. Hiermee kon ik prima bellen en sms'en in Nederland.

Nu ben ik afgelopen donderdag voor vier dagen naar Belgie geweest. Ik kon daar geen verbinding met een netwerk krijgen. Via de instellingen vondt hij wel drie netwerken (Mobistar, Proximus en nog een andere), maar als ik ermee wilde verbinden komt er te staan dat de registratie mislukt is.

Ik heb deze goedkope telefoon speciaal gekocht voor het buitenland (festival), dus het is erg vervelend dat ik 4 dagen geen bereik heb gehad.

Weten jullie hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?

3 reacties

Badge
Welkom op het forum jjansen91! Vervelend dat u geen gebruik kon maken van uw prepaid in het buitenland. Graag bekijk ik voor u of het aan een instelling van ons ligt. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
@jjansen91,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het door u opgegeven telefoonnummer kan ik niet terugvinden in mijn systeem en ook niet op ons netwerk. Ik heb uw telefoonnummer opgezocht via opta.nl, volgens hen is uw telefoonnummer van Tele2. Bel&Sms is ook een dienst van Tele2 en niet van Telfort. Weet u zeker dat u bij Telfort zit?

Laïla
Badge
@jjansen91,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het door u opgegeven telefoonnummer kan ik niet terugvinden in mijn systeem en ook niet op ons netwerk. Ik heb uw telefoonnummer opgezocht via opta.nl, volgens hen is uw telefoonnummer van Tele2. Bel&Sms is ook een dienst van Tele2 en niet van Telfort. Weet u zeker dat u bij Telfort zit?

Laïla

Beste Laila,

Mijn excuses. Ik heb inderdaad Tele2 en zit mijn mijn slaperige hoofd op het verkeerde forum!

Bedankt voor de hulp in ieder geval!

Reageer