beantwoord

Geen netwerk bij prepaid telfortkaart


Ik heb net een prepaid telfort kaart gekocht. Het lukt me niet deze te activeren omdat er geen netwerk is. Het gaat om een Samsung J3 toestel. Aan en uit zetten al erg vaak gedaan
icon

Beste antwoord door Galdor68 26 mei 2018, 19:27

Prepaid simkaart besteld
Bel gratis naar 1244 en volg de stappen in het menu.
Zet je toestel uit en aan. Je simkaart wordt binnen een uur geactiveerd
Heb je een vervangende prepaid simkaart besteld? Dan mag je op 'al langer klant' klikken.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Als ik het nu goed begrijp lukt dat bellen naar 1244 niet?

Bekijk reactie

3 reacties

Prepaid simkaart besteld
Bel gratis naar 1244 en volg de stappen in het menu.
Zet je toestel uit en aan. Je simkaart wordt binnen een uur geactiveerd
Heb je een vervangende prepaid simkaart besteld? Dan mag je op 'al langer klant' klikken.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm

Als ik het nu goed begrijp lukt dat bellen naar 1244 niet?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Simkaart activeren, welkom op het forum. Galdor68 geeft een goede uitleg over hoe je je simkaart kunt activeren. Heb je je simkaart op deze manier proberen te activeren? Zodra je simkaart geactiveerd is, dan ga je ook netwerk zien op je toestel. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Simkaart activeren, ben je inmiddels bereikbaar? Ik hoop het 🙂. Als ik nog iets kan doen voor je, dan hoor ik dat graag.

Reageer