Geblokkeerde nummers

• 3 januari 2012
  • 5 reacties
  • 2623 keer bekeken

Van Telfort heb ik 3 prepaid abonnementen, waarvan 2 t.b.v. vakantiegebruik met daarom groot reserve beltegoed. Nu blijkt echter tot mijn schrik met beide niet meer opgewaardeerd en gebeld te kunnen worden (verbroken om 'administratieve redenen') zonder enige SMS- waarschuwing, terwijl er op beide samen meer dan 200 euro tegoed staat! Heb ik iets gemist? Ik kan ook niet meer inloggen op 'Mijn Telfort'. Hoe is dit euvel te verhelpen of welke mogelijke oplossing is hiervoor want ik word hierdoor ernstig gedupeerd als klant van Telfort sinds zeer veel jaren!
gjs

[color=#FF0000]Edit: geen persoonlijke gegevens plaatsen. [/color]

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +7
Op het moment dat uw beltegoed wordt bevroren ontvangt u een sms. Ik heb de opwaardeergeschiedenis bekeken en uw telefoonnummer eindigend op 45 is voor het laatst/eerst op 29-01-2011 opgewaardeerd. Ik kan niet zien hoeveel beltegoed er nog op stond, maar er kan niet meer dan €35 beltegoed op hebben gestaan. Het telefoonnummer is sinds 29-10-2011 komen te vervallen, ik kan hier tot mijn grote spijt niets meer aan veranderen. Hetzelfde geldt voor het andere nummer. De telefoonnummers zijn al te lang afgesloten.

Laïla
Op het moment dat uw beltegoed wordt bevroren ontvangt u een sms. Ik heb de opwaardeergeschiedenis bekeken en uw telefoonnummer eindigend op 45 is voor het laatst/eerst op 29-01-2011 opgewaardeerd. Ik kan niet zien hoeveel beltegoed er nog op stond, maar er kan niet meer dan €35 beltegoed op hebben gestaan. Het telefoonnummer is sinds 29-10-2011 komen te vervallen, ik kan hier tot mijn grote spijt niets meer aan veranderen. Hetzelfde geldt voor het andere nummer. De telefoonnummers zijn al te lang afgesloten.

Laïla

Sorry, dit toestel bevatte meer dan 75 beltegoed, het andere meer dan 125. Géén SMS gezien in oktober (laatste keer aangehad) Allerlei gegevens worden opgeslagen, de tegoeden moeten echt wel op te sporen zijn, waarom doet Telfort dit niet voor een trouwe klant? Door plotselinge houdbaarheids-verandering naar 1/2 jaar was het te voorzien dat klanten er in zouden kunnen stinken, slechte beurt!
Reputatie 8
Badge +16
Géén SMS gezien in oktober (laatste keer aangehad)
Het gaat over een SMS in juli, dus een half jaar na de laatste keer opwaarderen.
Maar om eerlijk te zijn... mijn eigen ervaring is dat de SMS hier ook wel eens niet tijdig of zelfs helemaal niet ontvangen wordt.

Los daarvan heb je natuurlijk zelf ook een verantwoordelijkheid om je beltegoed tijdig te controleren en aan te vullen.

Als je trouwens zo weinig belt, is het vermoedelijk slimmer om over te stappen op een provider waar je niet elk half jaar hoeft op te waarderen. Dan heb je ook geen last van een beltegoed dat steeds verder oploopt doordat je het niet opgebeld krijgt.
Goede Nacht

Ik heb een probleem omdat mijn nummer is geblokkeerde en ik heb al een bon (betaalt op 7 december) maar ik kan opwaarderen niet omdat heb ik al No Signal.

Ik heb een bon :
Order informatie
Ordernummer: 107313611
Serienummer: 131000151270
Vervaldatum: 05-06-2017

Vandaag had ik een email van telfort dat mijn nummer wordt in 24 uur (vanaf 9;07 van 12 December) geblokkeerde.

Ik ben op dit moment in Italie en om 1.27 van 13 December mijn nummer heeft al geen signaal.
Dus er zijn nog niet 24 uur aflopen vanaf de email was verzonden.

Wat moet ik doen? Ik heb ook en bon al betaalt van opwaarderen.nl maar kan niet opwaarderen omdat mijn nummer is al kapot!

Alstublieft Ik wil graag mijn nummer houden en niet aflopen.
Hoe kan Ik mijn nummer opwarderen?

Bedankt
Andrea Cecere.
Badge +2
Welkom op het forum Andrea Cecere. Graag zoek ik voor je uit wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot het opwaarderen/activeren. In een privébericht kun je het 06-nummer en vouchernummer aan mij doorgeven. Ik wacht jouw reactie af.