[Centraal] Ik heb mijn sim unlockcode nodig

Toon het eerste bericht

1017 reacties

Ruim 3 weken geleden bovenstaand bericht geschreven, en nog steeds geen reactie. Het zou fijn zijn als iemand van Telfort mij verder kan helpen?
Hallo,
Ik heb al contact met de klantenservice gehad, ben al 2 keer in een telfort winkel geweest, heb mijn vraag via de contact pagina op internet gesteld en krijg dan een geheel niet op de vraag passend antwoord. Zo langzamer hand wordt ik echt gestoord van de klantonvriendelijkheid…
Toen kwam ik weer op een pagina waar mij gevraagd wordt naar dit adres Hendrik.Harsevoort@Telfort.com een mail te sturenweer geen antwoord. Wie kan mij helpen aan de benodigde zaken. het betreft een
model SGH-M150
Ik hoop van harte dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren.

Vriendelijke groet,
Martine Burgers
Hallo,

Ik heb geprobeerd de code te krijgen via de website. Ik krijg hierbij de melding dat mijn Sony Ericsson niet in het systeem staat omdat het niet om een KPN toestel gaat.
Van Sony kreeg ik te horen dat ik echt bij mijn provider moet zijn omdat zij mij niet kunnen helpen.
Mijn toestel is een Sony Ericsson r300i.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Debora
Hoi,

Heb inmiddels met 3 medewerkers gesproken waarvan de laatste mij de unlockcodes zou toesturen vd Telfort Siemens C60 maar die heb ik nooit ontvangen.
Het is een oud toestel die ik weer wil gaan gebruiken, ik heb alleen imeinummer, simkaart telfort zit er nog in geen telefoonnummer. Toestel is eerst van mijn vader geweest en toen naar mijn zoon gegaan vlgs mij. Ik hoor het graag aub. gr. Astrid
Het toestel is via Telfort uitgegeven....
Reputatie 8
Badge +2
Hi assie32,

Bedankt voor je reactie. Ik heb je een antwoord gegeven in het privébericht. Wil je daar eens naar kijken?

Dank!
Ik heb afgelopen week unlock codes aangevraagd, en gister een email ontvangen. Hier echter stond de unlock codes als 8x 0, en als ik die probeer dan krijg ik "wachtwoord onjuist".
Reputatie 7
Badge +13
Hoi jbwdevries, welkom op het forum. 00000000 is geen gebruikelijke unlockcode. Daar zal een andere voor in de plaats moeten komen. Kan je mij je 06-nummer sturen via een privébericht? Dan zal ik je de juiste code met je delen.
Beste Telfort
Ik heb meer dan twee maanden geleden via de Telfort website een unlockcode aangevraagd voor een (stok)oude Siemens C60 met Telfort simlock. Tot nu toe geen reactie gehad.

Kan ik alsnog de unlockcodes krijgen? Want het zou zonde zijn de telefoon weg te gooien.

Ik zal deze vraag ook via een persoonlijk bericht stellen

Met vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +13
Hoi T64, welkom op het forum. Als ik kijk naar de optie voor het aanvragen van de unlockcode, dan zie ik inderdaad dat de aanvraag gedaan is. De aanvraag zie ik vreemd genoeg niet in onze administratie terug. Daarom heb ik een verzoek gedaan bij mijn collega's om dit verder voor je uit te pluizen. Als ik meer weet, kom ik er bij je op terug.
Ik heb een aantal jaren terub (zal ongeveer in 2006 zijn geweest) via Telfort een prepaid telefoon gekocht. Een Sony Ericsson K220i. Nu wil ik deze toestel laten gebruiken door een oudere persoon, omdat dit toestel makkelijk in het gebruik is. Echter toetertijd heb ik na de gebruikelijke periode van 12 maanden de unlock code niet aangevraagd. Wil het nu bij deze doen. Ik stuur zo meteen een PM met de verdere gegevens.

Alvast bedankt,
mvg
JAC Balaguer
Reputatie 7
Badge +13
Hoi JAC Balaguer, op deze pagina kan je de unlockcode zelf aanvragen. Heb je dat al geprobeerd?
Toestel Samsung SGH-M150
Unlock code vandaag ontvangen, maar kan telefoon nog niet gebruiken. Code wordt niet herkend? Nog twee pogingen over...
Reputatie 7
Badge +13
Hoi crmn, welkom op het forum. Je hebt de code aangevraagd, maar deze wordt niet herkend. Heb je de code ook als eens opnieuw proberen aan te vragen om zeker te zijn van de juistheid?
Ja, laten controleren via de chat. Daar werd dit forum geadviseerd.
Reputatie 4
Badge +10
Bedankt voor je reactie @crmn. Wat is je imeinummer? Je imeinummer vraag je op door de code *#06# in te voeren op je toestel. Dan ga ik het voor je uitzoeken 😳.
Ik heb ook nog de unlockcodes van mijn siemens m35i nodig, alle gegevens heb ik reeds gemaild en
ik heb ook een topic geopend bij "mobiele telefonie"

Reageer