[Centraal] Ik heb mijn sim unlockcode nodig

Reputatie 2
Badge +7
Het valt ons op dat er veel losse topics worden geopend over het (niet) ontvangen van unlockcodes. Vanaf nu gaan wij dit centraal verzamelen.

Hoe werkt het?

Is het toestel langer dan 1 jaar in jouw bezit en wil je deze unlocken?
Lukt het aanvragen via de website of onze reguliere klantenservice niet?

Stap 1

Plaats in dit topic een reactie met:

• Hoe je geprobeerd hebt deze code aan te vragen en hoelang dit geleden is.
  • Het merk en type van het toestel.

Stap 2

Nadat je dit bericht geplaatst hebt maak je via een privébericht aan ons de volgende gegevens kenbaar:

• Jouw naam, adres, woonplaats en e-mailadres
  • Het 06-nummer van Telfort
  • Het IMEI-nummer

Ben je in het bezit van een Sony Ericcson W302? Dan dien je het toestel op te sturen naar Teleplan. Op www.telfort.nl kun je meer informatie en instructies terugvinden.

Wat gebeurt er nu?
De wachttijd voor het aanvragen van unlockcodes is gewijzigd. Wij streven ernaar de unlockcodes en bijbehorende instructies binnen 8 weken te versturen via e-mail.

Telfort webcare

P.s. Zet geen gegevens openbaar op het forum. Je wilt natuurlijk niet dat iedereen je zomaar kan bellen, mailen of weet waar je woont 😉.

1017 reacties

Ik heb twee e-mails gestuurd om mijn unlockcode aan te vragen maar nooit antwoord gehad deze had ik toch wel willen hebben maar dat is schijnbaar erg moeilijk om dat naar mij te sturen via e-mail.
afz gonnie48
Reputatie 2
Badge +7
All,

AUB niet afdwalen, dat is niet de bedoeling in dit topic.
Gaarne hier alleen een verzoek om simunlockcodes plaatsen nadat het via de klantenservice niet gelukt is.

Discussie is welkom, maar maak er dan een nieuw topic voor aan.

Onze dank is groot,

Telfort webcare
Ik heb via MIJN TELFORT geprobeerd de unlockcodes voor mijn Xperia X10 te achterhalen, maar krijg telkens een foutmelding.
Al enige malen op mijn Telfort unlock code aangevraagd maar helemaal geen respons hierop.Ook al een brief gestuurd zonder reactie afz.esenofba
E Sijbring
Heb eerder via Mijn Telfort aangevraagd geen respons
Groetjes E Sijbring
Siemens M35 imei nr.449194553725425 0644390612 maar is niet meer in gebruik

Edit: U zet uw naw-gegevens en 06+IMEI+SIM nr toch niet zo op een openbaar forum?!
Het lukt mij niet via MijnTelfort een Unlockcode op te vragen voor mijn Samsung M150. Bij het inloggen krijg ik steeds de melding van een technische storing. Kunt u dit verhelpen of kan ik via u op een andere manier aan een unlockcode komen?
Reputatie 1
Ik ben momenteel in bezit van een Xperia X10 op basis van een Telfort abonnement. Mijn X10 zoou dus sim lock vrij moeten zijn. Mijn x10 accepteert echter geen andere simkaart zonder te vragen naar een code voor sim diensten. Via de website heb ik geprobeerd een unlock code aan te vragen. Hierbij is echter gebleken dat mijn IMEI code verkeerd staat vermeld op de website. Dit is mogelijk het probleem.

Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd een andere sim kaart in mijn telefoon te plaatsen, omdat ik mij voor vakantie in het buitenland bevind.

Ik verstuur de benodigde gegevens via een PB.
Ik heb mijn sony-ericsson J120i nu ruim 2 jaar in mijn bezit.
Een paar weken geleden probeerde ik via Mijn Telfort de unlockcode aan te vragen. Er stond dat het was gelukt, maar ik heb nog steeds geen codes ontvangen. Vandaag heb ik het opnieuw geprobeert op dezelfde manier, maar ik krijg nog steeds geen code.
Ik zal nu de gegevens sturen met behulp van een PB.

Alvast bedankt voor de moeite.
Inloggen op Mijn Telfort lukt niet vanwege een 'technische storing'.
Zie verder de PB.
Geachte heer/mevrouw,

Ik probeer enkele maanden een SIM unlock code aan te vragen, en wel op de volgende manieren:
- herhaaldelijk via Mijn Telfort, echter krijg steeds het antwoord: Inloggen op Mijn Telfort lukt niet vanwege een 'technische storing'.
- drie weken geleden middels een brief aan Telfort in Amsterdam Zuidoost: jammer genoeg geen reactie ontvangen.
- nog een keer via Mijn Telfort, krijg nu het antwoord: Helaas, De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens.

Het merk is: Samsung. Type: SGH-C450.

Ik hoop dat u mij kunt helpen. Ik zal nu de gegevens sturen met behulp van een PB. Alvast bedankt voor de moeite.
ik kan niet meer inloggen met mijn 06 nummer om de emei code in te voeren op de telfort site. ik heb telfort gebeld en de persoon aan de telefoon kon mij niet helpen.
samsung M150
Hein schreef:

Het lukt mij niet via MijnTelfort een Unlockcode op te vragen voor mijn Samsung M150. Bij het inloggen krijg ik steeds de melding van een technische storing. Kunt u dit verhelpen of kan ik via u op een andere manier aan een unlockcode komen?

Dankzij Telfort webcare is mijn probleem opgelost. Zij hebben mij de unlockcodes geleverd. Hartelijk dank daarvoor.
Reputatie 1
BnWtourn schreef:

Ik ben momenteel in bezit van een Xperia X10 op basis van een Telfort abonnement. Mijn X10 zoou dus sim lock vrij moeten zijn. Mijn x10 accepteert echter geen andere simkaart zonder te vragen naar een code voor sim diensten. Via de website heb ik geprobeerd een unlock code aan te vragen. Hierbij is echter gebleken dat mijn IMEI code verkeerd staat vermeld op de website. Dit is mogelijk het probleem.

Ik heb de afgelopen dagen geprobeerd een andere sim kaart in mijn telefoon te plaatsen, omdat ik mij voor vakantie in het buitenland bevind.

Ik verstuur de benodigde gegevens via een PB.

Hartelijk dank voor het (snel) oplossen van mijn probleem (unlockcode).
Ga zo door.
bramkat schreef:

Inloggen op Mijn Telfort lukt niet vanwege een 'technische storing'.
Zie verder de PB.

Ook weer snel opgelost! Bedankt Daphne.
Ik heb een dag of tien geleden een PM aan de klantenservice gestuurd met het verzoek de unlockcode te geven, waarop geen reactie. Mijn telefoon is een Samsumg SGH-M150 (langer dan een jaar geleden gekocht via de ING spaaractie). Deze informatie had ik meegezonden.
code:
Uw 06-nummer: xxxxxxxxxxxx	 
Uw toesteltype: Samsung SGH-M150
IMEI: xxxxxxxxxxxxxxxxx
Uw simkaartnummer: xxxxxxxxxxxxxx
Uw pukcode: xxxxxxxxxx

Nu ga ik in "stap 2" nogmaals een privébericht sturen. Hopelijk kan ik op tijd unlocken, want we gaan over 10 dagen op vakantie en Telfort werkte vorig jaar niet in Hongarije (20 euro's pleite 😢 ).
Ik heb inmiddels de unlockcodes ontvangen en met succes mijn toestel ontgrendeld. Na mijn bericht ontving ik zeer snel een pb met de benodigde code. toppie! jongens en bedankt
Kunt u zorgen voor een unlockcode voor de Samsung SGH M150. Begin volgende ga ik met vakantie in het buitenland en wil tijdelijk een buitenlandse sim gebruiken. Via de website van Telfort lukt dit helaas niet. Ook eerdere pogingen niet.
Alvast bedankt.
Mirjam
Reputatie 2
Badge +7
@mirjamvh

Graag ontvangen wij de benodigde gegevens in een privébericht.

Daphne
De Unlock codes heb ik nu alsnog ontvangen. Bedankt voor uw snelle hulp.
Ruud

Ruud schreef:

Geachte heer/mevrouw,

Ik probeer enkele maanden een SIM unlock code aan te vragen, en wel op de volgende manieren:
- herhaaldelijk via Mijn Telfort, echter krijg steeds het antwoord: Inloggen op Mijn Telfort lukt niet vanwege een 'technische storing'.
- drie weken geleden middels een brief aan Telfort in Amsterdam Zuidoost: jammer genoeg geen reactie ontvangen.
- nog een keer via Mijn Telfort, krijg nu het antwoord: Helaas, De site is momenteel niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens.

Het merk is: Samsung. Type: SGH-C450.

Ik hoop dat u mij kunt helpen. Ik zal nu de gegevens sturen met behulp van een PB. Alvast bedankt voor de moeite.

Hallo,

Heb zojuist hier de mededeling geplaatst voor hulp bij het unlocken van mijn Samsung M150 (ooit via een postbankactie besteld met Telford prepaid).

Het aanvragen van de unlockcode lukt niet via MIJN TELFORD. Je hebt hiervoor het Telford 06-nummer nodig en dat is bij mij verlopen (ik was veel te laat met opwaarderen).
ALs je het verlopen 06-nummer invoert stuurt Telford een tijdelijke inlogcode middels een sms-je. Dat kan ik dus niet meer ontvangen, want het nummer is buiten gebruik.

Graag hulp bij het unlocken van mijn toestel.
met dank en groet,

Nico
Ik wil graag mijn toestel simlockvrij maken.

Het lukt mij echter niet om de unlockcode op te vragen via mijn Telford.
Het betreffende 06 nummer is nl. verlopen. Bij het aanvragen van een tijdelijk wachtwoord, voor mijn Telford wordt dit per sms naar het verlopen 06 nummer gestuurd. Hierdoor komt de toegangscode niet aan.

Het betreft een samsung SGH/M150 toestel (langer dan een jaar geleden aangeschaft via de Postbank)

Volgens uw procedure om hulp bij het unlocken zal ik in een privébericht mijn naw gegevens, IMEI, email, etc. toezenden.

Met vriendelijke groet,

Nico
😃
Tot op heden heb ik geen unlockcode (toestel Samsung M150) mogen ontvangen, wat nu?
Goedenmidag

Ik heb meer dan een jaar geleden een Sony ericson s500i gekocht met een telfort simkaart met het nummer 0617118xxx voor mijn dochter.

Nu hebben we in januari 2010 deze simkaart moeten vervangen voor een telfort simkaart met het nummer 0616626xxx.

Dit nummer is nog geen jaar oud maar het orginele nummer en de telefoon wel.

Nu heb ik de klantenservice gebeld maar die kan het nummer waar de telefoon mee gekocht is niet vinden in het systeem en het 2e nummer is nog geen jaar oud.

Ze hebben van alles geprobeerd maar het unlocken wil niet lukken en ik kreeg het advies naar een telfort winkel te gaan maar die zit in Alkmaar 45 km verderop.
Dit is dus ook geen optie.

Mijn andere dochter wil deze telefoon nu gaan gebruiken maar die heeft een nummer bij vodafoon dus moet deze telefoon simlockvrij gemaakt worden.

Ik hoop dat u mij kan helpen met dit zo te merken lastige probleem want de klantenservice kwam er helaas niet uit.
Het is gelukt! Bedankt voor de codes. Ze waren er blijkbaar al op donderdag, maar ik dacht dat ze per email zouden komen en had niet op de berichten in dit forum gelet.
Hartstikke bedankt!!!!!
Nico
Ik zou ook graag mijn Samsung M150/C450 simlockvrij willen maken. Deze is aangeschaft in oktober 2008. @Telfort webcare: is het mogelijk dat jullie mij daar ook bij helpen?

Reageer