beantwoord

Binnenkomende gesprekken worden als onbekend aangekondigd

• 25 mei 2018
  • 12 reacties
  • 273 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds een week worden alle binnenkomende gesprekken op mijn IPhone 7plus als onbekend aangekondigd.
Ik heb al gekeken bij instellingen in "mijn Telfort" - omgeving, echter zonder succes.

Gaarne hulp, waarvoor bvb,
icon

Beste antwoord door WMschan 26 mei 2018, 18:01

Ik heb gisteravond in “mijn Telfort” omgeving bij instelling, privacyinstellingen nummer zichtbaar voor anderen op Aan gezet. Hierna heb ik van Telfort een SMS bevestiging ontvangen dat de gewenste netwerkinstellingen zijn doorgeveord.
Inderdaad worden hierna binnenkomende gesprekken herkend en niet meer als onbekend weergegeven.

Wordt mijn telefoonnummer nu op de nota’s van degenen, die mij bellen hiermee weergegeven? Op mijn toestel heb ik geregeld, dat mijn telefoonnummer niet zichtbaar is?

Bedankt in elk geval voor je reactie.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 1
In erdere topics zag ik, dat anderen dit probleem hadden. Het schijnt dat de Telfort medewerker dan de netwerkinstellingen zal moeten corrigeren.
Het is mij een raadsel hoe wijzigingen zonder mijn medeweten worden doorgevoerd.
Reputatie 8
Badge +11
Zoals we allemaal regelmatig voor raadsels staan..........
Andersom komt ook voor. Ik bleek opeens anoniem te bellen. In Mijn Telfort gekeken: staat op weergeven. In mijn telefoon gekeken: staat op 'netwerkvoorkeur'. Uiteindelijk in mijn telefoon het meesturen van het nummer geforceerd en nu gaat het goed.

Maar inderdaad, jouw instelling is iets dat webcare voor je kan regelen. Ze behandelen de topics in volgorde van binnenkomst en reageren vanzelf.

Staat je klant- en/of telefoonnummer al in je profiel?
Reputatie 1
Hartelijk dank voor het plaatsen van je reactie.

In mijn profiel staan al mijn benodigde gegevens vermeld. Zelf heb ik in “mijn Telfort” omgeving bij de privacy instellingen gekeken en “mijn telefoon zichtbaar voor anderen” op aan gezet. De uitleg erbij kan ik niet openen, dus vraag ik mij af of hierdoor mijn telefoonnummer bij anderen zichtbaar zijn op hun nota. Op mijn toestel zelf heb ik dit aangemerkt, dat mijn tel. nummer niet zichtbaar mag zijn.

Nu maar afwachten of binnenkomende gesprekken wel worden herkend.

Misschien is contact opnemen met de klantenservice de beste optie.
Reputatie 8
Badge +11
Dat laatste kun je rustig doen. Grote kans dat het dan sneller geregeld is.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo WMschan, ik heb gekeken in het systeem en zie dat de instellingen juist staan ingesteld.
De nummers van inkomende gesprekken zouden gewoon zictbaar moeten zijn. Jouw nummer wordt alleen niet meegezonden wanneer je anderen belt.
Kun jij dit bevestigen?
Reputatie 1
Ik heb gisteravond in “mijn Telfort” omgeving bij instelling, privacyinstellingen nummer zichtbaar voor anderen op Aan gezet. Hierna heb ik van Telfort een SMS bevestiging ontvangen dat de gewenste netwerkinstellingen zijn doorgeveord.
Inderdaad worden hierna binnenkomende gesprekken herkend en niet meer als onbekend weergegeven.

Wordt mijn telefoonnummer nu op de nota’s van degenen, die mij bellen hiermee weergegeven? Op mijn toestel heb ik geregeld, dat mijn telefoonnummer niet zichtbaar is?

Bedankt in elk geval voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo WMschan, bedankt voor het bevestigen en fijn dat de nummers nu te zien zijn.
Als iemand jou belt dan wordt je telefoonnummer wel weergegeven op de belspecificatie van de persoon.
Indien ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 1
Zou jw nog voor mij kunnen regelen, dat anderen mijn nummer niet op hun belspecificatie krijgen?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo WMschan, dat kan ik helaas niet doen. Providers moeten bij het opmaken van de facturen altijd op de belspecificaties de gebelde nummers en duur van de gesprekken vermelden.
Reputatie 1
Hallo Stephen,
Gisteren belde ik de klantenservice van Telfort om dit voor mij te regelen. De medewerkster aan de telefoon heeft dit voor mij gedaan.
Dit houdt in, dat anderen die ik bel op hun factuurspecificatie 06XXXXX en niet mijn telefoonnummer te zien krijgen.

Vlg. de medewerkster van de klantenservice kan ik als klant dit zelf niet regelen, maar Telfort medewerkers wel.

Na jouw antwoord ben ik helemaal confuus.... wat heeft jullie medewerker nu voor mij geregeld?

Ik hoor nog graag van jou, waarvoor bij voorbaat mijn dank.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo WMschan, mijn vorige reactie was inderdaad een beetje onduidelijk. Als jij anderen belt dan komt er inderdaad 06xxxx te staan op hun factuurspecificatie. Dat heeft mijn collega geregeld.
Maar als anderen jou bellen dan komt jouw nummer wel te staan op hun belspecificatie. Dat bedoelde ik met mijn eerdere reactie. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Hiermee is mijn vraag voldoende beantwoord. Nogmaals hartelijk dank.

Reageer