beantwoord

Biedt Telfort Prepaid met 4G?

Kan ik bij Telfort een 4G prepaid sim kaart aanvragen.(nu heb ik een 3G)?

Mod edit: titel aangepast voor betere vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Stephen 31 maart 2018, 18:15

Hallo Marley, welkom op het forum! Zoals Internet-junkie heeft aangegeven is 4G niet beschikbaar voor prepaid. Alleen als je gebruik maakt van een mobiel abonnement is 4G beschikbaar.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Ja hoor, lees hier hoe:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen-1.htm

Om 4G te kunnen gebruiken moet je toestel natuurlijk wel geschikt zijn voor 4G.
Nelly,bedankt voor je reactie.Ben net in Eindhoven geweest om een gratis 4G prapiad sim kaart te ha
len.Top.
Reputatie 8
Dat is mooi!
Bedankt voor het terugkoppelen!.
Bedenk wel dat, door de hogere snelheid, het dataverbruik hoger is.
Ik denk niet dat het mogelijk is om 4G i.c.m. Prepaid te krijgen.

Ik heb zelf sinds juli 2016 een 4G-telefoon met een net zo oude nanosim van Telfort en ik zit altijd op een 3G-verbinding.
De nanosim heb ik aangevraagd omdat de vorige simkaart (ook Telfort Prepaid) geen nano-formaat had.

Edit:
Ik denk dat we nog enkele jaren moeten wachten voordat KPN 3G op de zendmasten deactiveert en standaard 4G mogelijk maakt voor prepaidklanten.
Ik vind het zelf een beetje flauw van Telfort om deze groep klanten nu uit te sluiten op het 4G-netwerk.

Voor 4G bij Telfort moet je een abonnement hebben.

Ik ben benieuwd of Marley wel een Prepaid 4G-verbinding heeft op zijn telefoon. :?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Marley, welkom op het forum! Zoals Internet-junkie heeft aangegeven is 4G niet beschikbaar voor prepaid. Alleen als je gebruik maakt van een mobiel abonnement is 4G beschikbaar.

Reageer