beantwoord

Beltegoedverdwenen.

Reputatie 1
Op 19 juni heb ik online mijn beltegoed opgewaardeerd met € 10,00. Tot mijn verbazing heb ik nu geen beltegoed meer. Ik heb alleen prepaid bellen. Klantenservice proberen te bereiken. 27 minuten in de wacht. Toen werd de verbinding verbroken. Een regelrechte ramp die klantenservice. Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de moeite.
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 2 juli 2018, 10:07

Hi @Krolletje,

Ik heb nog even verder gezocht en zie inderdaad dat er 10 euro beltegoed is opgewaardeerd op 19 juni via een Online kanaal. Ik zie dat er afgelopen vrijdag 44 minuten is gebeld waarmee een tegoed van 15,84 euro is verbruikt. Met de tarieven voor Prepaid zou dit maximaal 6,60 euro moeten hebben gekost. Er lijkt hier iets niet goed te zijn gegaan met het registreren van je verbruik, dus ik ga 10 euro beltegoed voor je vergoeden. Laat je het me weten wanneer ik nog iets voor je kan betekenen?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hi Krolletje,

Welkom op het forum! Ik heb even gekeken naar de opwaardeergeschiedenis van het nummer dat eindigt op 624 en kan geen opwaarderingen terug vinden. In dit geval ziet het er naar uit dat het opwaarderen niet gelukt is. Is het geld wel afgeschreven van je rekening? Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
19 juni is voor € 10,00 opgewaardeerd.
Krolletje schreef:

19 juni is voor € 10,00 opgewaardeerd.

Maar is die €10,- ook afgeschreven, vraagt Rozemarijn.
Reputatie 1
Ja zegt Krolletje. Op 22 juni via Buckaroo.
Reputatie 3
Badge +8
Hi @Krolletje,

Ik heb nog even verder gezocht en zie inderdaad dat er 10 euro beltegoed is opgewaardeerd op 19 juni via een Online kanaal. Ik zie dat er afgelopen vrijdag 44 minuten is gebeld waarmee een tegoed van 15,84 euro is verbruikt. Met de tarieven voor Prepaid zou dit maximaal 6,60 euro moeten hebben gekost. Er lijkt hier iets niet goed te zijn gegaan met het registreren van je verbruik, dus ik ga 10 euro beltegoed voor je vergoeden. Laat je het me weten wanneer ik nog iets voor je kan betekenen?

Reageer