beantwoord

Beltegoed verdwenen

• 25 september 2018
  • 3 reacties
  • 715 keer bekeken

Hallo,
Mijn beltegoed is ineens verdwenen en staat op € 0,=. Ik heb ruim een maand geleden een Prepaid Sim kaart ontvangen. Daarop zit € 5,= starttegoed en toen ik MijnTelfort geïnstalleerd had, kreeg ik nog eens € 5 bonustegoed. Totaal € 10,=.
Nu lees ik dat het bonustegoed vervalt na 30 dagen, maar het starttegoed zou dus nog gewoon op m'n tegoed moeten staan. En helaas is dat nu verdwenen.
Wat is er gebeurd???
Hoor graag van u.
Groeten,
JohBdV
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 28 september 2018, 10:45

Hallo JohBdV, welkom op het Forum! Ik kan me voorstellen dat het je zorgen baart dat je beltegoed plots is verdwenen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie hier wel dat je huidige tegoed € 10,- bedraagt. Dit bestaat uit de activatiebonus en het 'Vijfje van Telfort'. Kan je nog wel bellen en sms'en? En waar heb je gezien dat je nog € 0,- beltegoed zou hebben? Ik zoek graag voor je uit hoe dat kan.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hallo JohBdV, welkom op het Forum! Ik kan me voorstellen dat het je zorgen baart dat je beltegoed plots is verdwenen. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie hier wel dat je huidige tegoed € 10,- bedraagt. Dit bestaat uit de activatiebonus en het 'Vijfje van Telfort'. Kan je nog wel bellen en sms'en? En waar heb je gezien dat je nog € 0,- beltegoed zou hebben? Ik zoek graag voor je uit hoe dat kan.
Hallo Natasja,

inmiddels heb ik al contact gehad met een collega van u. En zij heeft het al opgelost en de € 10,= er weer op gezet.

Goede service van Telfort!! Al was het “verdwijnen” van het tegoed wel erg vreemd.

Nogmaals dank!
Reputatie 6
Badge +9
Hallo JohBdV, bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat het is opgelost. En uiteraard dank voor je mooie compliment! 😃

Reageer