beantwoord

Beltegoed verdwenen

• 20 augustus 2018
  • 9 reacties
  • 602 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren had ik nog 4 Euro beltegoed, en vandaag is het verdwenen?
Ik vraag me af hoe dit kan?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 augustus 2018, 12:39

Ik neem het even over Rlion, Alex is even een paar dagen weg. Ik ben er even ingedoken. ik zie dat je de 18e nog 4,10 euro tegoed had inderdaad. Dit was bonustegoed. Je hebt een aantal gesprekken gevoerd naar de nummers die Alex eerder genoemd heeft. Dit heeft in totaal 1,35 euro gekost. Je zou dus nog 2,75 euro moeten hebben. Ik kan zo niet achterhalen waarom dit verdwenen is. Daarom heb ik het weer toegevoegd.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hi Rlion. Ik heb dit voor je nagekeken. Je had gisteren inderdaad nog € 4,10 tegoed. Dit is opgegaan aan gesprekken naar 06-nummers eindigend op 340 en 286. Ik hoop dat je zo voldoende weet.
Reputatie 1
Hoi Alex, bedankt voor je reactie.

Ik ben dan ook wel benieuwd, naar de tijdsduur van deze gesprekken. Ik zie namelijk in de gesprekshistorie geen gesprekken die ervoor kunnen zorgen dat de 4,10 op gebeld is.

Alvast bedankt.
1 van de nummers in het buitenland?
Reputatie 1
Nee, gewoon Nederland.
Reputatie 8
Badge +11
Ik neem het even over Rlion, Alex is even een paar dagen weg. Ik ben er even ingedoken. ik zie dat je de 18e nog 4,10 euro tegoed had inderdaad. Dit was bonustegoed. Je hebt een aantal gesprekken gevoerd naar de nummers die Alex eerder genoemd heeft. Dit heeft in totaal 1,35 euro gekost. Je zou dus nog 2,75 euro moeten hebben. Ik kan zo niet achterhalen waarom dit verdwenen is. Daarom heb ik het weer toegevoegd.
. Dit was bonustegoed

Houdbaarheid verstreken?
Reputatie 8
Badge +11
Dat dacht ik ook, alleen ik kan dat niet terugvinden, dat is het gekke.
Reputatie 1
Fijn dat het zo is opgelost. Bedankt hiervoor☺️
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan Rlion. 🙂

Reageer