beltegoed te snel op

• 6 januari 2017
  • 8 reacties
  • 592 keer bekeken

Badge
Ik waardeer altijd het beltegoed voor mijn moeder op. Nu heeft zij al een aantal keren gehad dat het beltegoed wel heel snel op is, er te grote bedragen worden afgeschreven, terwijl ze bijna niet belt... De laatste keer heb ik op gewaardeerd op 14 nov. 2016 en nu krijgt ze het bericht dat het beltegoed bijna op is, terwijl ze maar 1 keer even gebeld heeft.
Zo ging dat de vorige drie keren ook al. Nu zie ik op het forum dat het wel vaker gebeurt is dat er teveel wordt afgeschreven.
Kan dat nu ook gebeurt zijn? Dat moet bijna wel!

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op "mijn telfort" kan je zien wanneer en waar naartoe er gebeld is.

rechtsboven op deze pagine staat een linkje.

P.S. misschien handig om het telefoonnummer te verwijderen uit je post? Je kan dat doen door te klikken op het
"potlood" rechtsbovenaan je eigen post
Badge
Als je inlogt op "mijn telfort" kan je zien wanneer en waar naartoe er gebeld is.

P.S. misschien handig om het telefoonnummer te verwijderen uit je post? Je kan dat doen door te klikken op het

Ik zie geen telefoon nummer staan.....
Badge

Ik zie geen telefoon nummer staan.....

Truitje:is dit ook zo met een prepaid telefoon? Dat je kan zien hoeveel er gebeld is?
Reputatie 8
Badge +17
Ik zie geen telefoon nummer staan.....Mogelijk is dat al weggehaald door een forum-moderator

is dit ook zo met een prepaid telefoon? Dat je kan zien hoeveel er gebeld is?

hmm, dat durf ik zo niet te zeggen. Maar kan je eventueel in de telefoon zélf zien of (en waneer) er mee gebeld is?
Badge
Ik zie geen telefoon nummer staan.....Mogelijk is dat al weggehaald door een forum-moderator

is dit ook zo met een prepaid telefoon? Dat je kan zien hoeveel er gebeld is?

hmm, dat durf ik zo niet te zeggen. Maar kan je eventueel in de telefoon zélf zien of (en wanneer) er mee gebeld is?

nee, helaas, dat kan alleen nadat je een gesprek hebt gevoerd, dan kun je controleren hoeveel je gebeld hebt...
Reputatie 8
Badge +17
meestal heb je wel een lijst met uitgaande gesprekken in de telefoon zelf.
Badge +2
Het kan nuttig zijn eens na te kijken in hoeverre er voor het nummer van je moeder een blokkade actief staat tegen het ontvangen/verzenden van betaalde SMS diensten. Dit kan via www.payinfo.nl Als er geen blokkade actief staat kan je moeder (ongewenst nav iemand die jullie een loer wil draaien en/of nav sluwe quizzen etc waar je wat kan 'winnen' maar wel je 06 moet achterlaten en dan smsjes blijft ontvangen) regelmatig smsjes ontvangen waarvoor ze via het beltegoed betaalt, te weten, omdat ze die smsjes dan ontvangt.

Succes!
Badge
Dat is niet het geval. Heb ook gekeken naar hoeveel ze gebeld heeft maar dat is heel minimaal, een stuk of 3 hele korte telefoontjes alleen.

Reageer