beantwoord

Beloofde starttegoed niet ontvangen en tariefschema is niet te veranderen


Beste Telfort,
Ik ben voor het éérst klant van jullie en mijn ervaringen met Telfort zijn tot nu toe ergerlijk...

Ik heb het beloofde starttegoed van €5 (voor zover ik al iets kon vinden) na activatie volgens mij niét ontvangen
EN het veranderen van de tariefstructuur van Standaard naar 15 blijkt ook een onmogelijke opgave waar ik gister onverrichter zake méér dan een uur mee bezig geweest ben....

Kunnen jullie dit alstublieft verhelpen ?
Onderstaande scherm leidde niet naar de oplossing...
en van de €10 heb ik alléén 'het vijfje van' kunnen activeren...




Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 december 2018, 14:28

Ik zie het nummer staan en die komt overeen met het systeem. Ik heb het nu aangepast, daarover krijg je een sms ter bevestiging.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Welkom op ons forum! Als je een prepaid nummer hebt krijg je inderdaad 10 euro beltegoed. Dat is voor jou ook het geval, er is 5 euro tegoed én 5 extra geactiveerd bij jouw nummer. Als je het opvraagt via de sms staat het extra tegoed er niet bij, dat kan je wel zien in de Mijn Telfort. Zie deze pagina voor uitleg hierover.
Het wijzigen van je tariefplan lijkt op dit moment niet mogelijk te zijn, ik heb hiervoor eerder vandaag een melding aangemaakt naar de specialisten zodat zij kunnen kijken waarom dat niet lukt. Als je het SIM-kaartnummer van jouw kaart kunt toevoegen aan het vakje 'Extra informatie' op je profiel en daarna hieronder een reactie plaatst kan ik het voor je aanpassen naar Prepaid 15. Ik hoor het graag van je.
Hallo Jasper,
Ik heb een kaart gekocht voor €5. Ik ging er vanuit dat ik dus al €5 had, die ik zelf betaald heb en dus niet Gekregen... Op dit moment is volgens Mijn Telfort mijn tegoed €9,39 bestaande uit mijn betaalde €5 + 'hetvijfje' minus test-belkosten. Terwijl het dus €5 + €5 + €5 zou moeten zijn (minus de test-belcenten om te kijken of alles werkt).

Als ik naar het forum kijk ben ik niét de enige die problemen heeft met het omzetten van het tariefplan, dat probleem was er al eerder en gezien dat het vreselijk ondoorzichtig blijkt waar je dat nu daadwerkelijk kunt veranderen, begint het voor mij steeds meer op 'misleiding' te lijken, deze vorm van 'ontmoediging' om je tarieven te wijzigen...

Óók het vakje 'Extra informatie' is voor mij onmogelijk om te vinden, niet via de site noch via de app kom ik daar terecht als ik in 'mijn profiel - mijn instellingen' zoek. Ik wil je dolgraag mijn sim nummer geven om het tariefplan te wijzigen, maar de optie die je mij daarvoor geeft werkt niet...
Is er nog een andere optie ??
Email ? Privé bericht hier ergens ??

En als ik op je 'zie deze pagina' link klik krijg ik:
'Oeps, er is iets verkeerd gegaan' & 'Try again'
(Zie foto)

Je begrijpt dat ik steeds minder enthousiast word over Telfort... (to put it mildly).

Reputatie 8
Badge +9
Het overzetten van het tariefplan lukt inderdaad niet op dit moment, daarom heb ik daar zoals ik in mijn vorige reactie aangaf al een melding voor aangemaakt naar de specialisten. Zij gaan kijken waarom het niet werkt en hoe het weer mogelijk gemaakt kan worden. Het toevoegen van het SIM-kaartnummer kan op je forumprofiel, daar zal je het vakje "Extra informatie" wel zien staan, als een na onderste optie.
De link naar de website klopte niet helemaal, die heb ik nu aangepast.
Je noemt nu dat je 5 euro tegoed hebt gekocht, bedoel je daarmee dat je naast de SIM-kaart ook nog een kaartje met extra prepaid tegoed had gekocht?
Dankjewel voor de link, ik heb het gevraagde nummer daar nu ingevoerd. Ik verneem graag of het omzetten gelukt is.
Reputatie 8
Badge +9
Ik zie het nummer staan en die komt overeen met het systeem. Ik heb het nu aangepast, daarover krijg je een sms ter bevestiging.
Hallo,
Ik heb dus een prepaid kaart.
Er staat op jullie site dat het beltegoed Onbeperkt houdbaar is. Mijn tegoed kun je op de foto zien en er is sindsdien volgens mij nooit mee gebeld (hij ligt hier alleen thuis voor noodgevallen in een oude telefoon).

Hoe kan het dan dat mijn bijna €10 tegoed ineens verdwenen is ?!?! Ik wilde gister eens bellen en ik kreeg te horen dat ik géén beltegoed meer had !
Op de 'mijn Telfort app' kan ik ook niet kijken wat het gebruik is / wat er gebeurd is !

What happened ???

Reputatie 8
Badge +9
Het tegoed zou inderdaad niet zomaar moeten verdwijnen! Ik zie het nu ook niet terug in het systeem, maar het is mij ook niet duidelijk waardoor dit komt. Ik heb hiervoor een melding aangemaakt naar een achterliggende afdeling, zodat zij dit uit kunnen zoeken en contact met jou opnemen daarover.

Reageer