beantwoord

Bellen vanuit UK lukt niet

• 1 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 2487 keer bekeken

Het lukt weer eens niet....
Alle providers geprobeerd, zit midden in hartje Londen maar kan nog niet eens een simpel telefoontje naar Nederland doen..
Ook niet naar mobiel nr.
Het gekke is : Ik kan wel gebeld worden (mobieltje KPN van mijn Vrouw)
Het vervelende is dat dit nu al weer voorkomt , ik heb dit ook al eens gehad in Denemarken.
Onlangs vanuit de VS nog probleemloos kunnen bellen. at&T
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 1 oktober 2013, 15:43

@bertus63,

Wat een vervelende situatie, ik begrijp dat je hier van baalt. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Graag ontvang ik via een privébericht jouw naw-gegevens, 06-nummer en het betreffende nummer waarnaar je probeert te bellen. Graag inclusief voorbeelden met data en tijdstippen.
Na ontvangst ga ik voor je aan de slag. Kun je ook aangeven wat voor melding je krijgt als je probeert uit te bellen? Ben je wel verbonden met het KPN-netwerk? Dit kun je controleren via www.telfort.nl/instellen > buitenland.

Denise
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@bertus63,

Wat een vervelende situatie, ik begrijp dat je hier van baalt. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Graag ontvang ik via een privébericht jouw naw-gegevens, 06-nummer en het betreffende nummer waarnaar je probeert te bellen. Graag inclusief voorbeelden met data en tijdstippen.
Na ontvangst ga ik voor je aan de slag. Kun je ook aangeven wat voor melding je krijgt als je probeert uit te bellen? Ben je wel verbonden met het KPN-netwerk? Dit kun je controleren via www.telfort.nl/instellen > buitenland.

Denise
@bertus63,

Wat een vervelende situatie, ik begrijp dat je hier van baalt. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Graag ontvang ik via https://"https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=47298" jouw naw-gegevens, 06-nummer en het betreffende nummer waarnaar je probeert te bellen. Graag inclusief voorbeelden met data en tijdstippen.

Denise

Beste Denise,

Ik ga er verder geen tijd meer in steken.Ik maak mijn beltegoed wel in Ned.op en ga hierna maar naar een ander provider, sorry Telfort is te onbetrouwbaar het is me te vaak gebeurd.
Reputatie 3
Badge +1
@bertus63,

Dat is jammer. Mocht ik je toch nog van dienst kunnen zijn dan kun je mij een privébericht sturen met de benodigde gegevens.
Het topic wordt hierbij gesloten.

Denise