beantwoord

activeren prepaid nano-simkaart lukt niet

• 28 september 2018
  • 11 reacties
  • 539 keer bekeken

Reputatie 1
Nieuwe prepaid nano simkaart nodig ivm andere telefoon, geprobeerd via Mijn Telfort een nieuwe kaart te bestellen, kreeg foutmelding en lukt dus niet !

Daarna heeft mijn schoonmoeder bij de Telfort winkel een nieuwe simkaart opgehaald en deze thuis proberen te activeren wederom in mijn Telfort; lukt ook niet !

Daarna is mijn vrouw weer naar de Telfort winkel geweest en medewerker vertelde dat simkaarten die meegegeven worden altijd al geactiveerd zijn; dus gewoon in je telefoon stoppen en je kunt bellen; helaas jullie weten het antwoord al; lukt dus ook niet !

Melding op telefoon = niet aangesloten op netwerk dus niet geactiveerd .....

aub wie kan mij helpen ?????
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 2 oktober 2018, 14:35

Ik heb de simkaart nu aan jouw mobiele nummer gekoppeld. Als je het toestel uit- en weer aanzet dan moet de simkaart werken. 🙂
Bekijk reactie

11 reacties

Webcare kan dat. Moet je wel je 06 nummer in je forumprofiel zetten.
Of morgen met de telefoon naar de winkel, doen ze het ter plekke.

Werkte de telefoon wel met de vorige simkaart?
Reputatie 1
Ja hoor probleem is niet de telefoon maar zuiver de nieuwe simkaart

Zal proberen een privebericht aan webcare te sturen
Zal proberen een privebericht aan webcare te sturen
Dat heeft geen zin. Zie hun onderschrift. Ze pakken je topic op als het aan de beurt is.
https://forum.telfort.nl/settings/profile

Morgen naar de winkel geen optie?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Miessie, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart hebt, alleen deze werkt niet in jouw toestel. Dat is niet fijn. Nu hebben jullie al het actie ondernomen, alleen zonder succes. Gaat het om een vervangende simkaart? Werkt deze simkaart wel in een ander toestel? Heb je voor mij ook het simkaartnummer van de nieuwe simkaart? Deze mag je privé sturen of toevoegen in jouw profiel onder het kopje Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor graag in een reactie hier als je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.
Reputatie 1
Beste Bart,

Betreft inderdaad een vervangende simkaart, wil toestel van mijn vrouw gebruiken en kaart moet nano zijn.
Kaart werkt in geen enkel toestel aangezien hij niet geactiveerd is in de Telfort winkel ! ?
Volgens mij is er een niet-geactiveerde kaart meegegeven door medewerker Telfort winkel.

Ik heb het simkaartnummer zojuist toegevoegd in mijn profiel, wil jij me aub helpen Bart ?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb de simkaart nu aan jouw mobiele nummer gekoppeld. Als je het toestel uit- en weer aanzet dan moet de simkaart werken. 🙂
Reputatie 1
DANK je wel, ik ga het strakkies uitproberen en laat wel ff wat van me horen

Mvg
Miessie
Reputatie 8
Badge +11
Ik ben heel benieuwd Miessie. Ik hoor graag of het werkt.
Reputatie 1
Bart,

je bent geweldig, opgelost nu; de simkaart doet het prima nu !

heel erg bedankt voor je service !

nelly jij ook bedankt voor je reactie !

gr
Miessie
Geen dank, graag gedaan! Fijn dat het werkt! 😀
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan. Mochten we nog een keer iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. 🙂

Reageer