beantwoord

Activeren nieuwe simkaart

• 21 december 2018
  • 3 reacties
  • 404 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik ben nieuwe klant en wil graag mijn sim kaart activeren alleen geeft hij steeds aan dat mijn simkaart nummer niet correct is. Kunt u mij helpen.

Mvg,
Mirjam Berendsen
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 december 2018, 13:49

Hoi Irisberendsen, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je graag jouw simkaart wilt activeren. Dit lukt echter niet omdat het simkaartnummer niet correct is. Dat is wel apart. Nu heb ik even gekeken, volgens mijn gegevens is er sinds 17-12-2018 al een simkaart actief. Deze werkt niet? Heb je het toestel al eens uit- en weer aangezet? Helpt dat?

Zo niet, wil je dan het simkaartnummer, naam van de contractant en laatste vier cijfers van het IBAN toevoegen aan jouw Forumprofiel? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Irisberendsen, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je graag jouw simkaart wilt activeren. Dit lukt echter niet omdat het simkaartnummer niet correct is. Dat is wel apart. Nu heb ik even gekeken, volgens mijn gegevens is er sinds 17-12-2018 al een simkaart actief. Deze werkt niet? Heb je het toestel al eens uit- en weer aangezet? Helpt dat?

Zo niet, wil je dan het simkaartnummer, naam van de contractant en laatste vier cijfers van het IBAN toevoegen aan jouw Forumprofiel? Wil je hier een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.
Beste Bart,
Bedankt voor je bericht. Het activeren is gelukt.

Groetjes Mirjam
Reputatie 8
Badge +11
Dat is goed om te lezen. 🙂

Mocht je zo nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Reageer