beantwoord

Activatie Prepaid aansluiting en bellen met het starttegoed naar buiten Europa

Hi, 2 dagen geleden is mijn abbonement afgelopen. Ik heb contact opgenomen met Telfort en mijn abbonement zou automatisch worden overgezet naar een prepaid op mijn huidige SIM-kaart. Ik heb een nieuw prepaid account aangemaakt in de Telfort app en als ik daarop inlog staat er dat mijn huidige tegoed is €10 euro (starttegoed). Het probleem is, ik zit in Australië en mijn nummer is niet meer bereikbaar? Ik moet bereikbaar zijn, weet iemand hoe dit zit?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 december 2018, 16:04

Dat is wel heel apart zeg. Ik ben er dan ook verder in gedoken. Omdat het om een nieuw actieve prepaid aansluiting gaat heb je 10 euro beltegoed ontvangen. Dit is echter bonustegoed, deze is alleen niet in het buitenland te gebruiken. 😞

Op deze pagina lees je hoe je kan opwaarderen.

Overigens vind je op deze pagina de tarieven vanuit Australië. Deze zijn aan de hoge kant, dus de kosten gaan hard. Let daar wel op. Wellicht kun je via WiFi bijvoorbeeld via Whatsapp bellen?

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Annens, welkom bij ons op het Forum. Ik zie inderdaad dat jouw abonnement is overgegaan op een prepaid aansluiting. Deze is inderdaad overgezet op jouw oude simkaart van 2014. Alleen nu is deze niet meer bereikbaar? Heb je het toestel wel al eens uit- en weer aangezet? Dat is vaak de oplossing. Ik zie zo verder niets geks in jouw aansluiting namelijk.
Hi Bart,

Dankjewel voor je reactie. Ik heb hem inderdaad opnieuw opgestart, maar hij blijkt echt niet geactiveerd te zijn want ik kan er niet mee bellen en niet gebeld worden.. klopt het wel mijn oude simkaart van 2014, want ik heb in 2016 een nieuw abbonement afgesloten? Welk mobiele nummer is daaraan gekoppeld? En heeft het anders iets te maken met het starttegoed? Kun je daar wel mee bellen van en naar het buitenland? Kun je überhaupt met een pripaid aansluiting bellen vanuit en buiten europa? kan jij of iemand anders mij helpen?

Dankjewel.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is wel heel apart zeg. Ik ben er dan ook verder in gedoken. Omdat het om een nieuw actieve prepaid aansluiting gaat heb je 10 euro beltegoed ontvangen. Dit is echter bonustegoed, deze is alleen niet in het buitenland te gebruiken. 😞

Op deze pagina lees je hoe je kan opwaarderen.

Overigens vind je op deze pagina de tarieven vanuit Australië. Deze zijn aan de hoge kant, dus de kosten gaan hard. Let daar wel op. Wellicht kun je via WiFi bijvoorbeeld via Whatsapp bellen?
Hi Bart,

Dankjewel voor je antwoord! Dan ga Ik hem online opwaarderen:) kan Ik van dat beltegoed wel buiten europa bellen?

Hoor graag van je.

Groetjes,

Anne
Reputatie 7
Badge +9
Ja, van het gewone beltegoed kan je wel gebruik maken buiten Europa. Zoals eerder wel al aangegeven. De tarieven zijn niet mals.

Reageer