1233 is niet gratis

Tags:
staatgratismaarisniegratis Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten staatgratismaarisniegratis heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
Reacties: 3

17 januari 2017, 17:53

Wilde mijn voicemail uitzetten, zag online via Telfort dat het gratis is via nummer 1233 en toch is er beltegoed verbruikt. Zichtbaar via *100#. Hoe en wat nu? :?
  • Matthijs1986

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Matthijs1986 heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 4305
    Allesweter

Allesweter

Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

17 januari 2017, 18:25

Als je een link neerzet waar staat dat de Telfort voicemail uitzetten gratis is voor prepaid klanten, en dat de 'gratis' wijze om dat te doen is door naar je voicemail te bellen (tov de tekst 'uit' te sms'en naar t voicemail nummer) dan wil Telfort je wellicht de kosten vergoeden uit coulance. Naar mijn weten is bellen naar de klantenservice nooit gratis geweest.
    Ik weet niet alles, maar wel veel. Schopt mijn reactie jou tegen het zere been? Lees er dan gerust overheen...
  • staatgratismaarisniegratis Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten staatgratismaarisniegratis heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

17 januari 2017, 19:08

Matthijs1986 schreef:

Als je een link neerzet waar staat dat de Telfort voicemail uitzetten gratis is voor prepaid klanten, en dat de 'gratis' wijze om dat te doen is door naar je voicemail te bellen (tov de tekst 'uit' te sms'en naar t voicemail nummer) dan wil Telfort je wellicht de kosten vergoeden uit coulance. Naar mijn weten is bellen naar de klantenservice nooit gratis geweest.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-aan-en-uitzetten.htm
    Lees even door en schrijf of je ziet wat ik zie met dat gratis gedoe.:)
  • Friesian

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Friesian heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 558

17 januari 2017, 19:20

Gratis uitzetten gebeurt eigenlijk via bel 12339 of een sms uit naar 1233
    Het laatste heb je gedaan?
    Sören Kierkegaard - Loslaten, betekent tijdelijk het houvast verliezen. Niet loslaten betekent voor altijd het houvast verliezen
  • nelly jacoba

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten nelly jacoba heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 4405
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

Mijn Telfort

Mijn Telfort

17 januari 2017, 19:27

Friesian schreef:

Gratis uitzetten gebeurt eigenlijk via bel 12339 of een sms uit naar 1233
    Het laatste heb je gedaan?

Nee, hij heeft gebeld naar 1233. Is volgens de pagina van de link ook gratis.

Voicemail uitzetten
    Je kunt je voicemail op 3 manieren gratis uitzetten:

Via Mijn Telfort. Zet je voicemail uit in Mijn Telfort.
    Via sms. Sms gratis UIT naar 1233.
    Telefonisch. Bel gratis naar 12339 of 1233.
    “Als je de richting van de wind niet kunt veranderen, verander dan de stand van je zeilen.”

Nieuwkomer

18 januari 2017, 17:45

Ik weet dat het bellen naar 1233 gratis is, heb dus contact nodig met telfort die dit zelf moet verhelpen, hoe gaat dit in zijn werk? wacht ik op hun reactie op deze forum of moet ik ze zelf benaderen op deze forum? Zo ja, hoe gaat dit?
  • nelly jacoba

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten nelly jacoba heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 4405
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

Mijn Telfort

Mijn Telfort

18 januari 2017, 18:03

Je hebt ze benaderd door hier te posten.
    Het is even wachten tot ze reageren.

Ik had de tekst van de site gekopieerd voor de twijfelaars...
    “Als je de richting van de wind niet kunt veranderen, verander dan de stand van je zeilen.”

Nieuwkomer

18 januari 2017, 18:20

[quote=nelly jacoba]Je hebt ze benaderd door hier te posten.
    Het is even wachten tot ze reageren.

Ik had de tekst van de site gekopieerd voor de twijfelaars...[/quote

Dank voor de info.:)
  • Leon - TelfortLeon - Telfort

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Leon - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 3925
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

19 januari 2017, 14:19

Goedemiddag,

Dat is een goed signaal en zal uitgezocht moeten worden! Ik ga hier achteraan en kom hier terug met een update zodra ik die heb.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopleon.

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Leon - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

17 februari 2017, 17:47

Hoi iedereen,

Blijkbaar heeft deze vraag nogal wat voeten in de aarde en is het nog vrij lastig om een concreet antwoord te krijgen. Ik heb nog altijd niet gehoord waar ik naar op zoek ben! Ik ben dit topic dus niet vergeten. Ik kom er nog op terug!
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopleon.
  • Galdor68

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Galdor68 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 451

21 februari 2017, 01:43

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

21 februari 2017, 16:20

Hi Galdor,

Het moet duidelijk en eenduidig gecommuniceerd worden, daarom hoop ik toch vrij snel een concreet antwoord te krijgen! :)
  • Galdor68

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Galdor68 heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 451

21 februari 2017, 16:23

We hebben alle vertrouwen in je inzet.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

21 februari 2017, 16:37

:D.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.