1233 is niet gratis

  • 17 januari 2017
  • 22 reacties
  • 3342 keer bekeken

Wilde mijn voicemail uitzetten, zag online via Telfort dat het gratis is via nummer 1233 en toch is er beltegoed verbruikt. Zichtbaar via *100#. Hoe en wat nu? :?

22 reacties

Badge +2
Als je een link neerzet waar staat dat de Telfort voicemail uitzetten gratis is voor prepaid klanten, en dat de 'gratis' wijze om dat te doen is door naar je voicemail te bellen (tov de tekst 'uit' te sms'en naar t voicemail nummer) dan wil Telfort je wellicht de kosten vergoeden uit coulance. Naar mijn weten is bellen naar de klantenservice nooit gratis geweest.
Als je een link neerzet waar staat dat de Telfort voicemail uitzetten gratis is voor prepaid klanten, en dat de 'gratis' wijze om dat te doen is door naar je voicemail te bellen (tov de tekst 'uit' te sms'en naar t voicemail nummer) dan wil Telfort je wellicht de kosten vergoeden uit coulance. Naar mijn weten is bellen naar de klantenservice nooit gratis geweest.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-aan-en-uitzetten.htm
Lees even door en schrijf of je ziet wat ik zie met dat gratis gedoe.:)
Gratis uitzetten gebeurt eigenlijk via bel 12339 of een sms uit naar 1233
Het laatste heb je gedaan?
Gratis uitzetten gebeurt eigenlijk via bel 12339 of een sms uit naar 1233
Het laatste heb je gedaan?


Nee, hij heeft gebeld naar 1233. Is volgens de pagina van de link ook gratis.

Voicemail uitzetten
Je kunt je voicemail op 3 manieren gratis uitzetten:

Via Mijn Telfort. Zet je voicemail uit in Mijn Telfort.
Via sms. Sms gratis UIT naar 1233.
Telefonisch. Bel gratis naar 12339 of 1233.
Ik weet dat het bellen naar 1233 gratis is, heb dus contact nodig met telfort die dit zelf moet verhelpen, hoe gaat dit in zijn werk? wacht ik op hun reactie op deze forum of moet ik ze zelf benaderen op deze forum? Zo ja, hoe gaat dit?
Je hebt ze benaderd door hier te posten.
Het is even wachten tot ze reageren.

Ik had de tekst van de site gekopieerd voor de twijfelaars...
[quote=nelly jacoba]Je hebt ze benaderd door hier te posten.
Het is even wachten tot ze reageren.

Ik had de tekst van de site gekopieerd voor de twijfelaars...[/quote

Dank voor de info.:)
Badge +1
Goedemiddag,

Dat is een goed signaal en zal uitgezocht moeten worden! Ik ga hier achteraan en kom hier terug met een update zodra ik die heb.
Badge +1
Hoi iedereen,

Blijkbaar heeft deze vraag nogal wat voeten in de aarde en is het nog vrij lastig om een concreet antwoord te krijgen. Ik heb nog altijd niet gehoord waar ik naar op zoek ben! Ik ben dit topic dus niet vergeten. Ik kom er nog op terug!
Blijkbaar speelde iets soortgelijks een jaar geleden ook al.
https://forum.telfort.nl/prepaid-255/kosten-gerekend-voor-12331-12339-mijn-telfort-53866
Badge +1
Hi Galdor,

Het moet duidelijk en eenduidig gecommuniceerd worden, daarom hoop ik toch vrij snel een concreet antwoord te krijgen! 🙂
We hebben alle vertrouwen in je inzet.
Badge +1
😃.
:D.
Tot op heden niks van je vernomen. :?
Heb wel de pagina bezocht van 1233 telfort en zie wel een verandering staan, geen enkele woordje gratis staat er meer in, maar er staat ook niet of er wel kosten aan zijn verbonden. Graag dit doorgeven aan ICT om het aan te passen. Denk hierbij aan je klanten Telfort, wees klantvriendelijk.
link= https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-aan-en-uitzetten.htm
kopie=
Voicemail mobiele telefoon aan- en uitzetten
Bepaal zelf wanneer je voicemail aan- of uitstaat. Je kunt je voicemail zelf aan- of uitzetten.

Voicemail uitzetten
Je kunt je voicemail op 2 manieren uitzetten:
Via sms. Sms UIT naar 1233.
Telefonisch. Bel naar 12339.

Voicemail aanzetten
Je kunt je voicemail op 2 manieren aanzetten:
Via sms. Sms AAN naar 1233.
Telefonisch. Bel naar 12331.
Badge +1
Goedemiddag,

Bedankt voor je signaal... Ik heb zelf geen terugkoppeling meer gehad, maar blijkbaar zijn ze er dus wel mee bezig geweest. Ik heb je signaal direct weer doorgezet! 🙂
Als Telfort als team beter zou werken was het in no-time klaar en duidelijk. 😉
Badge +1
Hi,

Ik zie dat er een link is bijgeplaatst naar de tarieven pagina.
Hi,

Ik zie dat er een link is bijgeplaatst naar de tarieven pagina.


https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-aan-en-uitzetten.htm
Kosten
Heb je een abonnement van Telfort? Dan maak je geen extra kosten voor het aan- of uitzetten van je voicemail. De kosten vallen binnen je belbundel.
Heb je Telfort Prepaid? Je betaalt dan het reguliere tarief per minuut.
Kosten voicemail mobiele telefoon :https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/kosten-voicemail-mobiele-telefoon.htm
Kosten voicemail mobiele telefoon
Lees hier meer over de kosten voor het gebruik van je voicemail in binnen- en buitenland.
~bellen naar je voicemail vanuit NL
~bellen naar je voicemail vanuit het buitenland
~inspreken van je voicemail door iemand anders
~kosten voor direct terugbellen vanuit NL
~kosten voor direct terugbellen vanuit buitenland
~kosten sms- herinneren

Ik zie dus nergens staan kosten/tarieven voor aan en uit voicemail prepaid??? Of moet ik dit verstaan als: bellen naar je voicemail vanuit NL?
Hi,

Ik zie dat er een link is bijgeplaatst naar de tarieven pagina.

En waarom bij telfort abonnement is dit gratis maar prepaid gebruikers moeten weer betalen voor aan en uit?
Zit te denken om een walkie talkie te gebruiken, lekker geen belkosten. :8
Reputatie 8
Badge +17
Als Hi,

Ik zie dat er een link is bijgeplaatst naar de tarieven pagina.

En waarom bij telfort abonnement is dit gratis maar prepaid gebruikers moeten weer betalen voor aan en uit?


Het is heel simpel
abonnementhouders hebben nu eenmaal meer privileges dan degenen met prepaid, dit is bv ook bij abonnees die een abonnement hebben op een krant, tijdschrift etc etc degenenen zonder abonnement die een losse krant, tijdschrift kopen zijn altijd duurder uit.
Badge +13
Ik zie dus nergens staan kosten/tarieven voor aan en uit voicemail prepaid??? Of moet ik dit verstaan als: bellen naar je voicemail vanuit NL?

Hi staatgratismaarisniegratis, dank voor de feedback! Is de servicepagina hierover op dit moment wel duidelijk genoeg?



https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/voicemail-mobiele-telefoon-aan-en-uitzetten.htm

Reageer