beantwoord

Zoekfunctie protesteert op www.telfort.nl

• 15 december 2017
  • 8 reacties
  • 393 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +11
  • Forumheld
  • 3912 reacties
De zoekfunctie binnen de Telfort-site werkt niet of nauwelijks. Als een paar dagen gaat het niet zo vlot, maar nu verschijnt er een foutmelding.
Binnen het forum zoeken gaat nog redelijk.

icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 18 december 2017, 11:49

De zoekfunctie van Telfort.nl werkt inmiddels weer!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Je kan beter zoeken met Google, werkt een stuk betrouwbaarder en je krijgt ook de gewenste resultaten als je de juiste zoektermen gebruikt met 'telfort' daarin...
Reputatie 8
Badge +11
Eens, doe ik ook meestal. Misschien is het ook al langer zo, maar is het me niet opgevallen doordat ik liever 'my friend' gebruik. "telfort: zoekterm" voldoet vrijwel altijd.
Zo zie je maar, even snel op de site kijken is niet altijd de beste oplossing.
Reputatie 8
Badge +19
Zoekfunctie op forum heeft nooit goed gewerkt...
Reputatie 8
Badge +11
Handig voor de digibeten. Hier ligt een taak voor Telfort/Insided.
Badge +13
Ik heb zojuist gesproken met de collega die over Telfort.nl gaat. Zoals de pagina vermeldt, gaat het om een storing. Het is een uitdagende storing, maar de komende dagen wordt er hard gewerkt aan een oplossing.

Als je een zoekopdracht op Google begint met "site:telfort.nl" vind je resultaten van Telfort.nl.

@Enterprise, dank voor je hulp! Insided heeft z'n zoekfunctionaliteit 7 maanden geleden sterk verbeterd, maar ten opzichte van Google is er altijd ruimte voor verbetering 🙂
Badge +13
Reputatie 8
Badge +19
Ik zie het..! 👍
Top.
Reputatie 8
Badge +11
Mooi, ik gebruik hem toch wel regelmatig. Al is het maar om te kijken de vraag nou echt zo nodig is of dat even op de site kijken het antwoord simpel had gegeven.

Reageer