beantwoord

wijzigen emailadres voor het forum

• 20 maart 2017
  • 5 reacties
  • 1752 keer bekeken

Reputatie 2
  • Gangmaker
  • 102 reacties
Ik heb onlangs een nieuw email-adres bij Gmail in gebruik genomen, en deze wijziging doorgegeven in MijnTelfort. Mail van dit forum komt echter nog steeds binnen op mijn oude adres van Yahoo, en wordt dan soms in de Spambox gedeponeerd.
Bij de instellingen van mijn account kan ik het adres niet wijzigen.
Hoe dan wel?
icon

Beste antwoord door Stephen 20 maart 2017, 19:16

Bedankt voor je bericht. Ik heb je e-mailadres zojuist gewijzigd!
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +19
De 'Mijn Telfort' account staat los van het forum, voor het forum is een aparte inlog nodig.
Die kan overigens wel hetzelfde zijn als Mijn Telfort.

Dat je het email-adres niet kan wijzigen daar ben ik inmiddels zelf ook achtergekomen en dat bevreemd me.
Deze optie was vroeger wel beschikbaar in je profiel-instellingen maar is lang geleden al 'verdwenen'...
Reputatie 2
Enterprise, ik zie op de emailnotificatie dat die wordt verstuurd door telfortcommunity@kpn.com.
Het is mij al vaker overkomen dat mail van kpn/kpnmail.com bij Yahoo vaak, maar niet altijd, in de spam terecht komt.

Ik denk dat de herinvoering van de mogelijkheid om je mailadres voor het forum te wijzigen, door webcare moet worden aangeslingerd, maar eigenlijk vind ik dat de adressen voor mijntelfort en telfortforum automatisch gelijk zouden moeten zijn, tenzij de gebruiker anders aangeeft.

Bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo JRe, het klopt inderdaad dat je je e-mailadres niet kunt wijzigen. Ik kan dat gelukkig wel voor je doen. :D
Indien je mij via een privébericht ter verificatie je huidig e-mailadres kenbaar maakt en het nieuwe e-mailadres dat je wilt gebruiken, dan zorg ik ervoor dat het wordt gewijzigd.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je bericht. Ik heb je e-mailadres zojuist gewijzigd!
Reputatie 2
Bedankt voor het wijxigen.
De notificatie komt op het juiste adres aan, maar komt ook bij gmail in de spambox omdat er iets niet met het crrtificaat zou kloppen.

Reageer