beantwoord

Welkom op het nieuwe Telfort Forum

  • 24 juli 2018
  • 209 reacties
  • 6099 keer bekeken


Toon het eerste bericht

209 reacties

Dat was exact mijn gedachte dat een like van een specifieke reactie beter werkt dan een compleet topic.
Wat ik me ook afvraag is dat als de gemiddelde klant voor een vraag het forum bezoekt en dan meer topics leest die zijn/haar aandacht trekken en telkens weer de vraag krijgen wat NIET speelt. Zou dat positief werken of is in alle rust en gemoedelijkheid het forum bezoeken beter?

En dan heb ik het nog niet over wat volgens anderen de/onze/mijn digitale footprint heet zo klein mogelijk te maken. En je dan bij opnieuw datzelfde topic bezoeken weer diezelfde vraag terug krijgt.
Friesian heeft ook een paar goede punten hier.

Tsja, laat Telfort ook iets doen aan relevante topics, ik zie hier nu naast staan 2 en 1 jaar geleden.
Dit zal ook geen mensen aantrekken.
Ik zie ineens een subtiele maar nuttige verbetering. Volgens mij ooit door @Babylonia en @Johan_Tel benoemd.

Wat betekend The CSRF token is invalid Deze melding zie ik sinds vanochtend op mijn Tablet.

Sinds kort Android 9 en One ui van Samsung

Test

Geheugen leeg maken was blijkbaar genoeg.
Reputatie 8
Badge +11
Het is dus alweer opgelost. Fijn. 🙂

Reageer