beantwoord

Welkom op het nieuwe Telfort Forum

• 24 juli 2018
  • 216 reacties
  • 6355 keer bekeken

Toon het eerste bericht

216 reacties

Dat is inderdaad zo GJC, alleen zou het fijn zijn dat je alle recente reacties in 1 keer ziet of dat je goed ziet dat er nog een pagina met reacties is. Het zou aan de contrast instellingen op de tablet kunnen liggen dat ik niet goed zie of ik op de laatste pagina ben.
Waarom is de kolom "Relevante topics" altijd gevuld met zeer oude topics?
Grote kans dat een antwoord van 5 jaar geleden niet erg relevant meer is.
Nieuwste bovenaan ipv oudste bovenaan zou ik zeggen.

Dus de vraag is wat is de relevantie met de getoonde topics? En op basis waarvan wordt dit bepaald zinssnedes of steekwoorden?
Dus de vraag is wat is de relevantie met de getoonde topics? En op basis waarvan wordt dit bepaald zinssnedes of steekwoorden?

Dat is dan jouw vraag.
Mijn vraag is:
Waarom is de kolom "Relevante topics" altijd gevuld met zeer oude topics?
Klopt dat komt voort uit jou vraag dat 5 jaar oude topic heeft blijkbaar een bepaalde hogere relevantie waarde dat deze als 1e wordt getoond.
Onder dit topic zie ik nu dit eerst 2 van 2 jaar terug dan 1 dan weer 2 jaar en weer 1 jaar.

Geen reactie van Telfort hier. 😯
Maar opeens de nieuwste boven. ☺️
Relevantie verder niet naar gekeken, maar in ieder geval recente topics in "Relevante topics"

Waarschijnlijk iets te snel blij......😔

Hoi, Ik wilde graag even vermelden dat er van alles rammelt aan dit forum, van meldingen dat de site niet goed beveiligd is tot random fouten tijdens het registreren tot bevestigingsmails die in de spamfolder terecht komen. Het heeft me meer dan een uur gekost om te registreren voor dit forum, iets wat normaliter een minuutje kost.
Neem nou zoiets als: je kiest een gebruikersnaam die niet je telefoonnummer is maar wanneer je inlogt log je in met je telefoonnummer in het veld "gebruikersnaam"
Knoppen/links naar de site waar je kan registreren werken niet op een (oke wel iets oudere) tablet. Om maar een paar dingen te noemen.
... Erg frustrerend. Net een soort hindernisbaan bedoeld om mensen van het forum weg te houden... Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Verder wel een mooie kleur paars hoor.
Overigens is dit bedoeld als feedback zodat jullie signalleren dat er iets mis is en er iets aan kunnen doen in de hoop dat het dan beter wordt 🙂
Het lijkt of je inloggen in MijnTelfort mobiel verwart met inloggen op het forum.
Kan dat kloppen?
MijnTelfort mobiel log je in met je 06 nummer, op het forum met je zelf gekozen gebruikersnaam.
@Frank1981
Reputatie 1
@Jurgen - Telfort
ik zou graag willen dat je aan het menu Vorige1...6789101112...15Volgende
kunt zien op welke pagina je bent, door bijv. dat nummer rood te maken of vet.
alvast bedankt
Mvg, J_T
@Jurgen - Telfort
ik zou graag willen dat je aan het menu Vorige1...6789101112...15Volgendekunt zien op welke pagina je bent, door bijv. dat nummer rood te maken of vet.
alvast bedankt
Mvg, J_T

Daar hebben we deze sectie voor https://forum.telfort.nl/tips-en-verbeterideeen-273
Wel een goed idee als je goed kijkt en het contrast staat goed zou je kunnen zien dat de pagina waar je bent blauw gekleurd is de overige zijn zwart.
Badge +13
@Johan_Tel Ik heb je topic hierheen verplaatst, waar we feedback op het ontwerp en de functionaliteiten van het forum verzamelen. @Babylonia gaf een paar maanden geleden hetzelfde verbetervoorstel! Ik heb de feedback doorgegeven en Insided was blij met dit idee en heeft aangegeven dit op den duur aan te pakken :)

@Galdor68 Ik heb je doorverwijzing meeverplaatst. Daar mag feedback natuurlijk ook binnen komen 😉
Misschien is het hier al eens benoemd maar waar ik mijzelf aan stoor, is als je kijkt bij recent actief,
vervolgens scrolt naar toon meer, een item opent om te lezen en weer sluit,
je helemaal opnieuw moet beginnen op de eerste pagina.
Dit om vervolgens weer alles te zien en toon meer ect.
Reputatie 1
@Jurgen - Telfort
is prima. Rood of vet is beter zichtbaar dan blauw wat het dus nu is.
@Galdor68
bedankt voor je reactie. Ik kijk voornamelijk via mijn desktop PC, als ik die op 200% zet zie ik wat je bedoelt. BTW, schermvergroten is makkelijker op mijn iPad.
Reputatie 8
@Jurgen - Telfort
is prima. Rood of vet is beter zichtbaar dan blauw wat het dus nu is.

Voor mensen die kleurenblind zijn, nog steeds niet echt duidelijk als een kleur wordt gebruikt.
Vet of onderstreept is daarbij een stuk duidelijker.
Reputatie 1
@Jurgen - Telfort
@Babylonia
je hebt helemaal gelijk, even niet aan gedacht.
Een mens gaat (te) vaak ongedacht van zichzelf uit....
Badge +13
Vanaf nu is het weer voor iedereen mogelijk om GIF-animaties te plaatsen op het forum 😄

Ik ben mischien de enige maar op een tablet is dit vrij irritant. Onnodig ruimte gebruik in mijn ogen, het idee dat iemand op de smiley kan klikken als een topic een vraag beantwoord heeft wel iets maar dit komt mij iets te vaak in beeld.
Reputatie 8
Badge +17
Irritant is nog zachtjes uitgedrukt dus helemal met je eens Galdor68
Reputatie 8
Badge +19
Hetzelfde hier, inderdaad knap irritant als je de tablet in landscape gebruikt ziet het er zo uit.
De popup springt tijdens het scrollen mee met de rest van de pagina tot je hem wegklikt op het kruisje.

Ik sluit me bij jullie woorden aan heren.
Ik krijg dit ook te zien op tablet en telefoon, niet alleen op dit forum. ECHT iets te vaak voor een eggie.😀😎

Ik heb zojuist op de gefrustreerde rechter smiley geklikt aangezien ik me afvraag waarom krijg ik deze vraag krijg en die vraag wordt niet beantwoord. 😉😀
Hoe vaak zal ik dat beantwoorden?🤓😁😂

Bijlage telefoon Redmi 6.

Badge +13
@Friesian @Enterprise @jimny @Galdor Dank voor jullie feedback!

Deze 'behulpzaamheidsmeter' is een nieuwe feature die Insided heeft geïntroduceerd voor haar fora. Daarmee kunnen we voor ons en voor klanten inzichtelijk maken hoe nuttig bepaalde topics zijn.

We hebben 'm tijdelijk uitgeschakeld om te overleggen met Insided of er een oplossing mogelijk is voor jullie klachten.
Reputatie 8
Deze 'behulpzaamheidsmeter' is een nieuwe feature die Insided heeft geïntroduceerd voor haar fora. Daarmee kunnen we voor ons en voor klanten inzichtelijk maken hoe nuttig bepaalde topics zijn.
En meet die ook de "verveeldheidsfactor" dat mensen juist het tegenovergestelde aanklikken om hun frustratie uit te drukken? (Om die reden wellicht even uit de roulatie gehaald).

Dit soort ondoordachte gadgets op deze wijze gebruikt, zetten de uitkomsten van vastgelegde data meer op een dwaalspoor dan dat het enige positieve functionaliteit heeft.
Die smilies zijn knap irritant te noemen ja.
Maar ik denk dat dan niet het topic beoordeeld wordt maar Telfort zelf.
Bovendien zij die likes die er al zijn veel duidelijker.

Reageer