beantwoord

Welkom op het nieuwe Telfort Forum

• 24 juli 2018
  • 217 reacties
  • 6378 keer bekeken

Toon het eerste bericht

217 reacties

Een beetje off topic SORRY maar wel treffend.

Welkom in het leven van een van de vele boeren.
Veel onmogelijke regels, het zou niet moeten kunnen gebeuren maar het kan.😎🤔😏
Of het eraan ligt dat ik via tablet alleen met Firefox op dit forum kan weet ik niet maar op mijn tablet moet ik de oude code van URL toepassen om een link te kunnen plaatsen. Het symbool van link geeft probleem. Vakken - tekst en URL -. springen weg.
Wanneer ik filmpjes via de editor verschillende apparaten verschillende browsers plaats dan gaat dat feilloos, echter andere forummers krijgen de shortcut niet te zien....
Filmpje symbool.

Plaats ik het via de telefoon met het link symbool zien andere users wel de filmpjes.
Reputatie 8
Badge +19
Als test zomaar een leuk liedje... ☀

Dat dus in de opgeslagen reactie alleen de link naar het filmpje geeft maar in de 'bewerken' functie wél het YouTube beeld geeft...

@ Jurgen - Telfort.
Ik heb zojuist een test gedaan bij je collega's.😉

Op Chrome werkt op tablet link symbool zoals het moet.
Op Firefox werkt link symbool slecht, tekstvakken springen weg.
Reputatie 5
Badge +4
Hallo iedereen! Dank voor al jullie feedback tot nu toe. Hieronder vind je de status van jullie input:
@Jurgen - Telfort Top dat je alle feedback zo serieus neemt!

Ik had deze ook gepost maar ik denk dat die over het hoofd is gezien, althans ik heb er geen reactie op gehad dus ik breng hem nog even een keer onder de aandacht :)

Als je iemand quote is het heel onoverzichtelijk omdat de tekst direct (zonder tussen regel) eronder begint. Ik zou hier zelf een tussen regel laten. Als die geplaatst is zit er wel een tussenregel tussen dus het gaat alleen om het gedeelte waar je het bericht maakt.

Dat dus in de opgeslagen reactie alleen de link naar het filmpje geeft maar in de 'bewerken' functie wél het YouTube beeld geeft...

Vreemd nu tijdens het typen zie ik het clipje ook. Het oorspronkelijke bericht was een voor mij niet klikbare link.
Reputatie 8
Badge +19

Vreemd nu tijdens het typen zie ik het clipje ook. Het oorspronkelijke bericht was een voor mij niet klikbare link.

Precies... is ook een bugje.
Ik neem tenminste aan dat het de bedoeling is dat het YouTube filmpje zichtbaar en aanklikbaar in de reactie komt te staan en niet alleen als een link die niet werkt...
Zojuist getest op laptop Firefox.
Bij gebruik van oude [ quote ] codes zonder persoonsvermelding werkt dat prima. Bij citeren en bewerken geen enkel vreemde verandering zichtbaar.
Reputatie 2
Ik mis eigenlijk nog steeds een knop "nieuwe berichten na laatste bezoek"
Ik kan wel naar het laatste bericht in een topic, maar dat is niet zo handig
Reputatie 8
Badge +11
Linksboven > Forummenu > 'Actief sinds laatste bezoek' is niet wat je zoekt?
Reputatie 2
Nee, dan krijg ik alle topics waar na mijn laatste bezoek nieuwe berichten zijn geplaatst. Er is geen optie om bij deze berichten te kiezen voor de laatste berichten sinds mijn laatste bezoek, het is binnen dat topic alles of alleen het laatste bericht.
Reputatie 8
Badge +19
Nee, dan krijg ik alle topics waar na mijn laatste bezoek nieuwe berichten zijn geplaatst. Er is geen optie om bij deze berichten te kiezen voor de laatste berichten sinds mijn laatste bezoek, het is binnen dat topic alles of alleen het laatste bericht.
Je kan in je profielinstellingen aanvinken dat je de nieuwe berichten ook te zien krijgt, wellicht helpt je dat wat verder op weg.

Reputatie 2
Bedankt, stond bij op "nee", ik ga kijken of dit doet wat ik wil
Reputatie 8
Badge +19
Bedankt, stond bij op "nee", ik ga kijken of dit doet wat ik wil
Ik hoop het voor je want 'dit is het' en meer wordt het niet in dit forumdesign... 😉
Reputatie 8
Badge +11
En dan in het voorbeeld van Enterprise klikken op "2 nieuw". Je komt dan op het eerste nieuwe bericht sinds je laatste bezoek.
Reputatie 2
Nogmaals bedankt, dit doet wat ik gewend ben van andere fora 👍👍
Reputatie 8
Badge +19
En dan in het voorbeeld van Enterprise klikken op "2 nieuw". Je komt dan op het eerste nieuwe bericht sinds je laatste bezoek.
Zo is het..! 👍😁
Zonet voor de zoveelste keer op mijn telefoon een post getypt en ipv geplaatst "start new topic".
Jammer dat het verwijderen of verplaatsen van de "New topic" button niet met voorrang wordt opgepakt.
[ Tablet - Firefox ]
Het is onmogelijk om de smiley's van de nieuwe editor te gebruiken, ze springen weg.
Net geprobeerd elders een screenshot te plaatsen, PC in Edge.
Ik had al iets geschreven, op het cameraatje geklikt voor uploaden,
balletjes gingen draaien, kreeg een wit veld en het was compleet leeg.
Of ik niets geschreven of geüpload had.
In testtopic hetzelfde gedaan als @mandy en werkt prima, Edge laptop.

Printscreen

Zie: https://forum.telfort.nl/over-het-forum-250/testtopic-nieuw-forum-en-editor-77187/index2.html#post638031

Dacht dat ik dit topic te pakken had.🤓
Zonet voor de zoveelste keer op mijn telefoon een post getypt en ipv geplaatst "start new topic".
Jammer dat het verwijderen of verplaatsen van de "New topic" button niet met voorrang wordt opgepakt.

Ik ben wel blij dat die zwaar irritante knop niet op de tablet te zien is.

De emoticons functioneren hier wel op de tablet maar ik moet meerdere keren tikken voor ik er 1 kan kiezen⚠
Ik ben wel blij dat die zwaar irritante knop niet op de tablet te zien is.

Inderdaad. En dat is ook weer apart. Bij mij beiden Android. Waarom op telefoon hinderlijk in beeld, en op tablet nergens te vinden..🤔

Reageer