beantwoord

Weer hommels (problemen) met de forum software

• 2 december 2019
  • 20 reacties
  • 513 keer bekeken

Reputatie 8

Zoals de titel aangeeft.

Geen ontvangst van notificaties meer op onderwerpen die men volgt. Aanvulling met nieuwe reacties met teller van het aantal berichten blijft “op 0” staan (bij nieuwe onderwerpen).
Evenals dat de teller hoeveel keer een onderwerp is gelezen nu niet meer oploopt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 december 2019, 07:59

Later gisteren (4 december) heeft Insided de storing officieel weer afgemeld, alles is nu weer up and running zoals het hoort. :slight_smile:

Bekijk reactie

20 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Er lijkt inderdaad iets te spelen aan de kant van Insided. Vanuit het KPN forum is het vanmorgen al doorgezet naar Insided zodat zij er mee bezig kunnen gaan :muscle:

Daar lijkt nog geen reactie op gekomen te zijn, maar aan jullie reacties te zien wordt er wel aan gewerkt.

Reputatie 8
Badge +8

Alle fora die onder verantwoordelijkheid van Insided vallen waren sinds gisteravond uitgevallen.

Begin van de middag lijkt alles weer te werken en op de storingspagina van insided zijn ook geen meldingen meer.

Dus ik heb ruim een ½ dag niet thuis kunnen werken.:persevere:

Nu 8 mei 12:29 lijkt de link naar eigen reacties weer te werken.

Reputatie 8
Badge +16

Ook ik loop hier tegenaan, heb een rechtstreekse koppeling naar recent actief maar dit werkt zowel op mijn laptop thuis als buiten op mijn mobiel niet 

Het is dus niet mijn eigen instellingen of netwerk die het probleem zijn.

Gisteren overigens rond 13:00 gezien dat zowel Telfort alsook KPN forum down zijn geweest.

Ben ik de enige of zijn er meerdere gebruikers waar de functie recent niet werkt? Het lijkt in de forum software te zitten omdat ik dit op alle fora powerd door insided ondervind. Het gebeurd op meerdere toestellen en verschillende browsers. Er zijn meerdere knoppen die naar 404 leiden ook als ik naar mijn eigen reacties wil.

Niks mis met de huidige kop uiteindelijk is het op 31 december de 365 dagen van dit jaar, nu zit er nog een stukje 2018 bij.

Reputatie 8
Badge +11

Het is een tijdelijk overzicht, als een soort recap van het jaar. Begin januari zal de wekelijkse statistiek daar weer komen te staan. Het wijzigen van de naam hebben we bekeken, maar het past dan niet meer. Met deze titel past het in de beschikbare ruimte.

Reputatie 8
Badge +11

Dan misschien de koptekst veranderen van “2019” in “afgelopen jaar” of “laatste 365 dagen"?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb duidelijkheid over het tellertje, het was niet mogelijk om dat over het jaar 2019 uit te laten voeren. Daarom gaat de teller over de afgelopen 365 dagen. Het tellertje klopt dus wel, per dag kan het een beetje verschillen. Elke dag komen er nieuwe en berichten bij met likes en vallen er oudere berichten buiten die 365 dagen. Daardoor schommelt het nummer. Op 31 december zullen we het volledige jaaroverzicht van likes van 2019 hebben :slight_smile:

Geen idee wat er misgaat maar iets loopt er niet lekker met die tellers.

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb ook 666 gezien inderdaad, raar dat het weer afloopt. Of dat komt door nieuwe likes die er afgetrokken worden of iets anders durf ik zo niet te zeggen. Daar gaan we naar kijken.

Reputatie 8
Badge +18

Klopt Galdor die stond inderdaad op 666 

Ze tellen allemaal af ik weet vrij zeker dat Enterprise op 666 stond.

Reputatie 8
Badge +11

Misschien is het kapen van het topic, maar ik haak toch even op deze plek in omdat het om een teller gaat.

Leuk die lijst van top-10 helpende handen 2019 (boven de badges), maar mijn teller telt af en niet op :tired_face:

Zou wiskundig gezien niet moeten kunnen als de kop van het lijstje klopt. Screenshot van 5-12-2019:

Reputatie 8
Badge +11

Later gisteren (4 december) heeft Insided de storing officieel weer afgemeld, alles is nu weer up and running zoals het hoort. :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Ze hebben alle mailtjes nog verstuurd inderdaad, in de storingsmelding gaven ze aan dat er geen mailtjes verloren zijn gegaan dus het werd een aardig bombardement :slight_smile:

Inmiddels lijken de tellertjes ook weer door te lopen bij aantal keer bekeken, reacties etc. Ze blijven het nog even in de gaten houden, maar voor ons lijkt het nu weer goed te werken.

Reputatie 8

Inmiddels heb ik een lange lijst met notificaties binnen gekregen. Ben ze nu aan het doorwerken, en vermoed daarmee geen reactie te missen. (Div. betreffen “optellingen” binnen hetzelfde onderwerp).

Reputatie 8
Badge +11

Update: Insided werkt nog steeds hard aan de oplossing. Daarin is nu een stap gezet, alle mail notificaties die nog niet waren verstuurd worden nu alsnog verstuurd. Het kan dus zijn dat je een mailtje met een notificatie krijgt over iets van een aantal dagen geleden. Dat klopt dus, zodra de achterstand daarvan is ingelopen zullen alleen de recente en actuele berichten nog gestuurd worden.

Reputatie 8
Badge +11

Hier ben ik alweer @Babylonia, Insided geeft aan dat ze gedurende het weekend een verstoring hebben gehad en daar onderzoek naar doen. Deze counters van reacties, views en privéberichten etc zijn hierdoor getroffen. Het heeft hun volle aandacht! :muscle:

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Babylonia, goed dat je het aangeeft! Het valt me nu ook meteen op bij meerdere cases, ik heb het meteen doorgestuurd naar Insided. 
Bart en ik hadden vrijdag/zaterdag ook al iets anders doorgestuurd, namelijk dat er geen, of niet altijd, notificatie mailtjes van privéberichten worden gestuurd het het '1’tje bij de profielfoto is er ook niet altijd. Mocht je dat ook tegenkomen, dat is al gemeld :slight_smile:

Reageer