Wat vinden jullie van ons nieuwe forum?

• 2 april 2012
  • 104 reacties
  • 33469 keer bekeken

Toon het eerste bericht

104 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Kees-Jan Telfort topper😕

Bedoel je dit

Nee, want die is eerst ge-upload :eek: en jij gebruikt nu de url om dat plaatje te tonen...

Als je nu een image wilt plaatsen moet je deze eerst "ergens" uploaden en dan kan je een image-url gebruiken om verwijzing te maken. Of eerst via "Beheer Bijlagen" een plaatje uploaden, maar dan zie deze alleen als bijlage staan.

Dus niet zoals in het "oude" forum... waar je een image (bijna) direct kon gebruiken en kon schuiven in de tekst door de tag, die gewoon als tekst te zien was, in je post-tekst te knippen-plakken...

snap je het nu? 🆒
Badge +1
 Het nieuwe forum straalt een zo'n unieke vormgeving uit dat het onvermijdelijk is
om je tevergissen dat je op het tele2 forum ben aangeland.

Om kort tegaan, omdat het van de zelfde kliek komt die ook het tele2 forum in
elkaar hebben gejast, zal ook deze ongetwijfelt de zelfde fouten bugs en hoe je
het maar wilt noemen vertonen.

Ik vind het een kinderachtig geheel, nog erger is de zgn prestatie toeslag ,
erg kinderlijk en van mij hoeft het niet, hoe kan je in vredesnaam iets als
dit serieus nemen??

Serieus nemen daar gaat het toch om, er zakelijk uitzien en ook een zakelijke inslag,
maar als ik het vergelijk met, jawel weer tele2, is het gewoon een pot nat, ook daar vind
je loon naar werken, met daar een stelletje ego's die er de dienst willen uitmaken, en
dat vreemd genoeg ook voorelkaar krijgen.

Zal wel een kpn jasje zijn dat iedereen er het zelfde uitziet, uniform, geen eigen mening,
jullie weten wel zeker dat tele2 en telfort niet in de zelfde ruimte bivakkeren, de reacties
zijn zo aanelkaar gewaagt dat het bijna een eenheidsworst is.

Eigenlijk wel jammer dat je niet kiest voor een eigen karakter, voor zover je dat natuurlijk
kan hebben als je teboek staat als dochter, want tja pappie maakt de dienst uit en je
hebt maar teluisteren.

Zware tegenvaller.
Reputatie 8
Badge +16
@man in the middle:
Volgens mij is Tele2 geen KPN-dochter (of broer, zus) maar een concurrent...
Badge +4
Dat zegt hij ook niet. Hij zegt alleen dat het forum erg gelijkend is en dat klopt wel, zelfde leverancier zo te zien 🙂

Reageer