Wat is de toegevoegde waarde van een Telfort forum ?

• 27 mei 2014
  • 14 reacties
  • 1040 keer bekeken

Reputatie 1
Telfort initieert fora voor verschillende gebieden. Het lijkt er op dat ze alleen geïnteresseerd is om de gebruikers uit te horen maar reageren nauwelijks op vragen c.q. hulpgeroep van de gebruikers. De ontevredenheid van de gebruikers groeit zoals uit de meldingen in de diverse fora en topics te lezen valt. Deze passiviteit van de moderatoren laat de ontevredenheid alleen maar toenemen.
Heeft het nog wel zin te participeren in een forum ????

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dit forum is geen vervanging voor de helpdesk. Wellicht zit daar de verwarring.

Als hier op het forum een vraag stelt, dan reageren er ook mede gebruikers die niet voor Telfort werken. Je hebt op het forum geen garantie dat er direct een Telfort medewerker reageert. Ook heb je geen garantie dat problemen binnen een bepaalde tijd worden opgelost.

Als je snel een antwoord wilt, kun je beter de helpdesk bellen.
Reputatie 1
Dit forum is geen vervanging voor de helpdesk. Wellicht zit daar de verwarring.

Als hier op het forum een vraag stelt, dan reageren er ook mede gebruikers die niet voor Telfort werken. Je hebt op het forum geen garantie dat er direct een Telfort medewerker reageert. Ook heb je geen garantie dat problemen binnen een bepaalde tijd worden opgelost.

Als je snel een antwoord wilt, kun je beter de helpdesk bellen.

@ Franzki. Bent u een Telfort moderator of een forum bezoeker ?

Als een moderator hulp aanbied in een topic als hij een PB ontvangt is dat een toezegging. Op mijn PB heeft er NIEMAND gereageerd.

Ik zie deze fora wel als een verlengstuk van de helpdesk en gezien de reacties Velen met Mij Er is dus iets structureel mis.
Reputatie 8
Badge +16
Ik ben een Telfort-klant. Er staat nergens bij mijn gegevens dat ik Telfort moderator ben.

Als iemand jou aanbiedt om met jouw gegevens aan de slag te gaan, en hij of zij doet dat niet, dan is dat niet netjes. Overigen zie ik in het telefoonboek topic nergens dat Henk van Telfort om jouw gegevens vraagt.

En nogmaals.... het forum is geen verlengstuk van de helpdesk. Als jij dat wel vindt, dan begrijp ik je frustratie... maar dan zit je op misschien op de verkeerde plaats.

Het Telfort forum is de thuisbasis van de Telfort community en biedt een platform voor gebruikers om te discussiëren met en hulp te krijgen van andere gebruikers. Telfort webcare is van maandag t/m vrijdag ook op het forum aanwezig om gebruikers te helpen met hun vragen.

(bron: https://forum.telfort.nl/over-forum-feedback-250/welkom-op-telfort-forum-25881)
Reputatie 1
Ik ben een Telfort-klant. Er staat nergens bij mijn gegevens dat ik Telfort moderator ben.

Als iemand jou aanbiedt om met jouw gegevens aan de slag te gaan, en hij of zij doet dat niet, dan is dat niet netjes. Overigen zie ik in het telefoonboek topic nergens dat Henk van Telfort om jouw gegevens vraagt.

En nogmaals.... het forum is geen verlengstuk van de helpdesk. Als jij dat wel vindt, dan begrijp ik je frustratie... maar dan zit je op misschien op de verkeerde plaats.

Het Telfort forum is de thuisbasis van de Telfort community en biedt een platform voor gebruikers om te discussiëren met en hulp te krijgen van andere gebruikers. Telfort webcare is van maandag t/m vrijdag ook op het forum aanwezig om gebruikers te helpen met hun vragen.

(bron: https://forum.telfort.nl/over-forum-feedback-250/welkom-op-telfort-forum-25881)

Ik begrijp niet dat u als klant reageert op mijn hulproepen aan het zogeheten Telfort webcare team.
Ik heb Henk een PB gestuurd met de vraag mij te helpen, maar nog steeds geen reacties.
Reputatie 8
Badge +16
Ik help graag mijn medemens.

Blijkbaar wist je niet dat Telfort webcare niet reageert op ongevraagde privéberichten... dus daarom vertel ik je dat graag.
Reputatie 1
Ik help graag mijn medemens.

Blijkbaar wist je niet dat Telfort webcare niet reageert op ongevraagde privéberichten... dus daarom vertel ik je dat graag.

Jij bent toch geen Telfort-man. Ik verwacht dit van een moderator als teken dat hij de fora-reacties serieus neemt en er iets mee doet.
Als ik gevraagd/uitgenodigd wordt door Telfort om deel te nemen aan een forum is dat geen vrijblijvendheid voor hun en alleen maar de krenten uit de pap te vissen en de rest maar te laten stikken.
Reputatie 4
Badge +3
@Ton_K,

Ik heb zojuist een reactie geplaatst in het andere topic, zijn er naast deze vraag nog andere zaken waar ik je bij zou kunnen helpen?

Daarnaast proberen wij, de moderators, zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en mensen te helpen op het forum. Mijn excuus voor de late reactie!

Henk
Reputatie 1
@Ton_K,

Ik heb zojuist een reactie geplaatst in het andere topic, zijn er naast deze vraag nog andere zaken waar ik je bij zou kunnen helpen?

Daarnaast proberen wij, de moderators, zoveel mogelijk vragen te beantwoorden en mensen te helpen op het forum. Mijn excuus voor de late reactie!

Henk

@ Henk,
Op het forum "Denk Mee" heb ik de volgende vraag gesteld:
Wat moet ik doen om nieuwe meldingen geabonneerd te worden ? Momenteel krijg ik van dit forum geen email-melding. Van de andere fora wel.

Graag een oplossing.

(De ene noemt dit een crosspost ?? maar ik weet niet hoe ik van dat bericht een link kan plaatsen.)
Badge +2
@Ton_K,

Bedoel je notificaties van nieuwe reacties bij een onderzoek op Denk mee of van topics hier op het forum? Voor het forum hoort het te werken, op Denk mee onderzoeken kan je je niet abonneren. Denk mee is ook geen plek om individuele problemen te bespreken, daarvoor is het forum.

In je Algemene instellingen kan je instellen of je automatisch of handmatig wilt abonneren op topics waarin je reageert en of je daarvan e-mail notificaties wilt ontvangen.

Hugo
Reputatie 1
@Ton_K,

Bedoel je notificaties van nieuwe reacties bij een onderzoek op Denk mee of van topics hier op het forum? Voor het forum hoort het te werken, op Denk mee onderzoeken kan je je niet abonneren. Denk mee is ook geen plek om individuele problemen te bespreken, daarvoor is het forum.

In je Algemene instellingen kan je instellen of je automatisch of handmatig wilt abonneren op topics waarin je reageert en of je daarvan e-mail notificaties wilt ontvangen.

Hugo

Die staan allemaal op AAN vanaf de eerste dag dat ik op een forum begonnen ben. Blijkbaar werkt dit niet voor Denk Mee
Badge +2
Okay, je bedoelt dus notificaties van Denk mee, die functionaliteit is nu inderdaad niet aanwezig.

Hugo
Reputatie 1
Okay, je bedoelt dus notificaties van Denk mee, die functionaliteit is nu inderdaad niet aanwezig.

Hugo

Jammer / vreemd ! Andere fora hebben die wel.
Komt deze wel nog op korte termijn ?
Badge +2
Op Denk mee zal het niet zo vaak voorkomen als op het forum dat je meerdere reacties in 1 onderzoek plaatst en daarvan op de hoogte gehouden wilt worden. Het terugkoppelen van de onderzoekresultaten gaat ook in losse items gebeuren, niet in het ingevulde onderzoekstopic. Dat is de gedachte achter waarom er op Denk mee nu geen notificaties voor reacties aanwezig zijn.

Hugo
Reputatie 1
Op Denk mee zal het niet zo vaak voorkomen als op het forum dat je meerdere reacties in 1 onderzoek plaatst en daarvan op de hoogte gehouden wilt worden. Het terugkoppelen van de onderzoekresultaten gaat ook in losse items gebeuren, niet in het ingevulde onderzoekstopic. Dat is de gedachte achter waarom er op Denk mee nu geen notificaties voor reacties aanwezig zijn.

Hugo

Bedankt ! We zien wel.