Wat heb ik aan Telfort excuses ?

• 7 februari 2014
  • 4 reacties
  • 1776 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +16
Beetje flauw om het hele forum te vervuilen met je berichtjes...

Je hebt gewoon een actief topic lopen: https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/12move-mail-adres-ineens-verdwenen-40146/#post378221

En daar heb je ook gewoon contact gelegd met Webcare.

Dan is het uitermate kinderachtig om op deze manier belletje te trekken... zou je zomaar een waarschuwing of forumban kunnen opleveren.  En daar is niemand mee geholpen.

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Beetje flauw om het hele forum te vervuilen met je berichtjes...

Je hebt gewoon een actief topic lopen: https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/12move-mail-adres-ineens-verdwenen-40146/#post378221

En daar heb je ook gewoon contact gelegd met Webcare.

Dan is het uitermate kinderachtig om op deze manier belletje te trekken... zou je zomaar een waarschuwing of forumban kunnen opleveren. En daar is niemand mee geholpen.

@Franzki
Die 'vervuiling' heeft inmiddels toch geholpen want Telfort heeft aan het begin van de avond teruggebeld.
Vergeet niet dat Telfort mij vele dagen in de kou heeft laten staan en dus geen actie ondernomen heeft op een - voor mij groot - probleem dat NOTA BENE door hen zelf is veroorzaakt is. Ik denk dat ook jij geen idee hebt van de ellende die ik meemaak doordat mijn veelgebruikte 12move mail account ineens niet meer werkte. Je zou je hierin eens moeten verplaatsen. En tja ik ben geen Youp van het Hek en moet dus op een andere manier te werk gaan om de benodigde oplossing van mijn probleem te krijgen. En voor dit laatste moet je dus niet bij mij zijn maar bij de service van Telfort die de klant als koning moet gaan zien.

Enfin ik ga nu maandag of dinsdag  teruggebeld worden en hoop dat ik er samen uit kom met Telfort.

met vriendelijke groeten,

Robw
Reputatie 8
Badge +16
Je bent vast niet teruggebeld door je kinderachtige gedrag... maar gewoon omdat je een topic had openstaan.

Verder is een week niet gelijk aan "vele dagen"... je overdrijft nogal. Zeker als het een legacy account betreft, kan het gewoon even wat langer duren voor je de juiste support krijgt.

Hoe vervelend het is dat je 12move account niet meer werkt... persoonlijk zou ik de  werking van e-mail adressen niet laten afhangen van een  inmiddels verdwenen internetprovider. Want hoe lang is het inmiddels geleden dat 12move is gestopt?

Telfort heeft weliswaar de dienstverlening van 12move (en Speedlinq, Tiscali, Worldonline)  overgenomen. Maar dat is geen garantie dat e-mailadressen van de voormalige providers tot in de eeuwigheid worden ondersteund. En de vraag is ook of Telfort hiertoe verplicht is of dat het een extra service is waar je verder geen rechten aan kunt ontlenen.

Ik heb het zelf meegemaakt dat webspace en e-mail van een gratis provider spontaan weg waren na een vijandige overname... dus ik hou het bij een losse e-maildienst. En dat maakt een overstap naar een andere provider ook wat laagdrempeliger.
Reputatie 1
Badge
Je bent vast niet teruggebeld door je kinderachtige gedrag... maar gewoon omdat je een topic had openstaan.

Verder is een week niet gelijk aan "vele dagen"... je overdrijft nogal. Zeker als het een legacy account betreft, kan het gewoon even wat langer duren voor je de juiste support krijgt.

Hoe vervelend het is dat je 12move account niet meer werkt... persoonlijk zou ik de werking van e-mail adressen niet laten afhangen van een inmiddels verdwenen internetprovider. Want hoe lang is het inmiddels geleden dat 12move is gestopt?

Telfort heeft weliswaar de dienstverlening van 12move (en Speedlinq, Tiscali, Worldonline) overgenomen. Maar dat is geen garantie dat e-mailadressen van de voormalige providers tot in de eeuwigheid worden ondersteund. En de vraag is ook of Telfort hiertoe verplicht is of dat het een extra service is waar je verder geen rechten aan kunt ontlenen.

Ik heb het zelf meegemaakt dat webspace en e-mail van een gratis provider spontaan weg waren na een vijandige overname... dus ik hou het bij een losse e-maildienst. En dat maakt een overstap naar een andere provider ook wat laagdrempeliger.

De reden waarom Telfort mij nu wel heeft gebeld zullen we niet achterhalen. Als 'de vervuiling' daar aan meegeholpen heeft dan is dat meegenomen voor mij
Je noemt het kinderachtig gedrag, ik noem het inzet van sociale media om problemen aan de kaak te stellen die niet door mij zijn veroorzaakt maar door Telfort.

Er wordt op meerdere Telfort forums geklaagd over de service van Telfort en je kunt concluderen dat Telfort in veel van die gevallen (niet tijdig) met een oplossing komt. Zeker in gevallen waarbij de oplossing snel gerealiseerd kan worden door bijvoorbeeld alleen maar het activeren van een 12move e-mail acount, vind ik het niet terecht dat men vele dagen  (= dus meer dan een week in mijn geval) moet wachten.

Mbt het 12move account staat het Telfort vrij om aan te geven dat men wil stoppen met deze srevice in de toekomst.
Dit echter alleen in overleg met de klant en een duidelijke communicatie erover zodat de klant weet waar hij aan toe is en actie kan ondernemen om eventuele problemen te voorkomen. Dit bijvoorbeeld door een mail te sturen naar alle huidige 12move gebruikers en dus niet zomaar 12move mail account blokkeren zoals nu gebeurt bij meerdere klanten. Op die manier hoeft er niets aan de hand te zijn, wordt er op de juiste manier gewerkt en is het aan de klant om op zoek te gaan naar een oplossing voor de toekomst.

Waar het mij om gaat is dat Telfort aandacht gaat besteden aan de service die men biedt en de klant als koning gaat zien en de problemen serieus aanpakt en (tijdig) oplost en hierover goed + duidelijk communiceert met de klant zodat deze weet waar hij aan toe is.

Als deze 'discussie' daaraan bijdraagt dan hebben we met ons allen wat gewonnen.
Reputatie 8
Badge +16
Er wordt op meerdere Telfort forums geklaagd over de service van Telfort en je kunt concluderen dat Telfort in veel van die gevallen (niet tijdig) met een oplossing komt.

De meeste klachten worden tijdig succesvol afgehandeld bij de Telfort servicedesk. De meldingen die ik zelf voorbij zie komen op sociale media en fora bestaan voornamelijk uit twee groepen:

De eerste groep zijn de echt schrijnende gevallen die gewoon niet goed geholpen zijn bij de servicedesk. En die verdienen in mijn ogen alle aandacht.

De tweede groep zijn de mondige klanten die vanwege de kosten kiezen voor een budget-provider maar die, zodra ze een probleem ervaren, dedicated support verwachten. En die spammen vervolgens alle sociale media vol over de schandalige manier waarop ze behandeld worden als ze erachter komen dat ze niet meteen worden geholpen.... het Youp-effect zeg maar.

Zeker in gevallen waarbij de oplossing snel gerealiseerd kan worden door bijvoorbeeld alleen maar het activeren van een 12move e-mail acount, vind ik het niet terecht dat men vele dagen  (= dus meer dan een week in mijn geval) moet wachten.

Telfort hanteert 10 werkdagen als afhandeltijd, al worden de meeste problemen gelukkig eerder naar tevredenheid afgehandeld. In jouw geval kan ik me voorstellen dat niet elke tweedelijns medewerker kennis heeft van de legacy-systemen uit de 12move-tijd en dat het dus een paar dagen duurt voor de oorzaak en de oplossing van het probleem worden gevonden. Want alleen een account activeren heeft weinig zin als het na een uur opnieuw niet werkt.

En ik denk zelf dat Telfort zeker er naar streeft de klant als koning te behandelen. Alleen is dat bij een budget-provider soms een koning met een plastic kroon.

Reageer