beantwoord

waarom moet ik mezelf registreren op het forum terwijl ik al een telfort account heb?

• 17 april 2013
  • 4 reacties
  • 2710 keer bekeken

Ik wilde een forumvraag plaatsen, maar na een paar keer gepoogd te hebben om mij in te loggen met mijn standaard gebruikersnaam voor 'mijn telfort' blijkt dat ik mij voor het forum apart moet registereren. Waarom is dat ? 
Een tip voor de klantvriendelijkheid zou zijn om voortaan het forum te kunnen gebruiken zonder aparte registratie 😉
icon

Beste antwoord door Enterprise 17 april 2013, 13:18

Ik wilde een forumvraag plaatsen, maar na een paar keer gepoogd te hebben om mij in te loggen met mijn standaard gebruikersnaam voor 'mijn telfort' blijkt dat ik mij voor het forum apart moet registereren. Waarom is dat ? 
Een tip voor de klantvriendelijkheid zou zijn om voortaan het forum te kunnen gebruiken zonder aparte registratie ;)

Omdat het forum los staat van je Telfort-account...
En hoe gaan mensen die géén Telfort abonnee zijn dan hier een vraag of reactie plaatsen..?
Die hebben geen Telfort account.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Een tip voor de klantvriendelijkheid zou zijn om voortaan het forum te kunnen gebruiken zonder aparte registratie ;)

Omdat het forum los staat van je Telfort-account...
En hoe gaan mensen die géén Telfort abonnee zijn dan hier een vraag of reactie plaatsen..?
Die hebben geen Telfort account.
Mensen die geen telfort account hebben, die kunnen zich natuurlijk registreren! Het eén sluit het ander niet uit. Ik vind het behoorlijk gedateerd dat deze service er niet is voor klanten van telfort, kleine moeite lijkt mij.
Reputatie 8
Badge +19
Ik vind het een beetje vergezocht hoor.
Hoeveel moeite is het nou om een accountje aan te maken... 😃
Badge +1
Waarschijnlijk ook uit veiligheids overwegingen.

Indien je inlognaam van "Mijn Telfort" gelijk zou zijn aan de forumnaam ontbreekt dus alleen het paswoord om "in te breken".
Nog steeds niet eenvoudig om dan in "Mijn Telfort" te komen van iemand anders maar minder moeilijk.
Daarbij komt dat paswoorden kiezen niet het sterkste punt is van veel mensen.

Reageer