beantwoord

Waar is mijn Forum topic gebleven?

• 5 april 2013
  • 2 reacties
  • 2421 keer bekeken

Reputatie 1
Is dit een bericht voor Hugo?
Gisteren 4-4-13 ca. 14.10 dacht ik een nieuw topic als 'Vraag' te plaatsen op het forum in de rubriek 'Internet, TV en Bellen'. Ik tikte de tekst, bekeek het voorbeeld, vulde nog iets aan en klikte op de link boven het bericht 'Plaats nieuw topic'. Ik vind het bericht echter niet op het forum terug en als ik klik op 'Mijn Topics en Reacties'  krijg ik terug dat er niets gevonden is.
Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Carolus 5 april 2013, 11:55

Je doet het verkeerd om:
éérst klik je op "plaats nieuw topic"
dan maak je de tekst voor het nieuwe topic

Ik ben er inmiddels achter. Als je het voorbeeld bekijkt staan er twee links 'plaats nieuw topic', een boven je tekst en een onder de tekst. Die erboven heeft een pijl naar links, die er onder naar rechts. Ik had dit verschil niet opgemerkt en op de bovenlink geklikt. Had de onderlink moeten nemen. Overigens is die zelfde linktekst wel verwarrend, dus sitebeheerder: ideetje om dat te veranderen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je doet het verkeerd om:
Reputatie 1
Je doet het verkeerd om:

Ik ben er inmiddels achter. Als je het voorbeeld bekijkt staan er twee links 'plaats nieuw topic', een boven je tekst en een onder de tekst. Die erboven heeft een pijl naar links, die er onder naar rechts. Ik had dit verschil niet opgemerkt en op de bovenlink geklikt. Had de onderlink moeten nemen. Overigens is die zelfde linktekst wel verwarrend, dus sitebeheerder: ideetje om dat te veranderen?

Reageer