Waar is het Webcare team ?

• 25 september 2012
  • 12 reacties
  • 5015 keer bekeken

Badge +1
Klachten en vragen worden hier helemaal niet beantwoord, zelf wacht ik ook al bijna een maand...maar helaas...
Telfort, zo ga je niet met je klanten om !!!

12 reacties

Badge +1
Ik ben inmiddels gebeld door Hugo van het webcare team. Zie topic "Geen HD zenders ?"
Bedankt voor de snelle reactie !
Badge
Dat vraag ik mij ook af.

Bij T-mobile heb je vaak dezelfde dag of in iedergeval de volgende dag nog iemand die reageert op je topic.

Als ik morgen niks heb vernomen verhuis ik mijn internet ook naar T-mobile die via de breedbandwinkel een mooie actie hebben met cashback.

Erg jammer, want het internet werkt altijd naar behoren maar als het gaat om service....😕
Op 8 okt. kreeg ik het bericht:
webmail account geschorst binnen 72 uur, geef om veiligheidsredenen: alle gegevens w.o. wachtwoord.
afz. microservice-true breedband, mail to pssubbara@bsnl.in

Telfort gevraagd naar hun mailadres om deze mail door toe te sturen. Kreeg ik bericht terug dat mijn vraag 2 maanden zou nemen om te worden beantwoord.
Fijn dat er zo met de klant wordt meegedacht.....
Badge +1
@zeeeeer tevreden,

U heeft een probleem met uw webmail? Ik help u graag verder. Stuur uw vraag, postcode en huisnummer in een privébericht voor nader onderzoek.

Jeroen
Graag zou ik ook z.s.m. hulp willen in verband met een aanstaande verhuizing!
Badge +1
webcare ????  een grote ramp. overigs heel telfort een grote ramp.  dit omdat er niet wordt gereagerd op email aan klantenservice, geen reacties door webcare enz. ik weet een ding zeker en dat is de datum waarop mijn contract afloopt.
Badge +2
Graag zou ik ook z.s.m. hulp willen in verband met een aanstaande verhuizing!
Ik help je verder in je eigen topic.

@toon54,

Inmiddels heb ik je topic beantwoord, excuus voor de zeer late reactie.

Hugo
Badge +1
hugo  was je in winterslaap  ik heb hier elders op dit forum  ook al tig kere een vraag gesteld ma  nog  nooit een antwoord gehad   ligt dat aan mij of aan de moderators????
Reputatie 8
Badge +16
@joshua56:

Misschien ligt het gewoon aan de manier waarop je je vraag stelt.
Reputatie 1
Badge +2
@joshua56: Misschien ligt het gewoon aan de manier waarop je je vraag stelt.

Dat geloof ik niet Franzki, de laatste maanden zijn er duidelijk minder reacties van Webcare.
Terwijl er meer klachten zijn over slechte bereikbaarheid helpdesk. Ik krijg zelf ook geen antwoord op m.i. normaal gestelde vragen
Reputatie 8
Badge +16
Ik heb het over de vraag waarom Joshua geen antwoord krijgt... niet over de vraag of Webcare in het algemeen voldoende in staat is om hier te antwoorden op problemen.
Reputatie 1
Badge +2
Ik heb het over de vraag waarom Joshua geen antwoord krijgt... niet over de vraag of Webcare in het algemeen voldoende in staat is om hier te antwoorden op problemen.

het topic heet toch  " waar is het webcare team" , nou het is er duidelijk al maanden minder dan vroeger.

Op een eenvoudige vraag, waarom werkt wireless scheduling niet in mijn modem en als je het toch probeert waarom loopt dan het modem vast, komt al 2 maanden geen reactie.
Wat is de zin van zo'n forum dan.HELPDESK IS HOPELOOS, daar verspil ik geen euro's meer aan.
Gelukkig is een recentere vraag vandaag snel door Hugo opgepakt.

Reageer