beantwoord

Waar blijft de Corona berichtgeving?

• 19 maart 2020
  • 12 reacties
  • 411 keer bekeken

Waar blijft de update over het vrijgeven van de Film1 kanalen en belangrijker de beperkte inzet van monteurs? 

Op het KPN forum is daar wel bericht over gedaan waarom ontbreekt dit hier?

https://forum.kpn.com/uitleg-over-het-forum-nieuws-3/kpn-neemt-extra-maatregelen-coronavirus-492825

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 maart 2020, 08:53

Hoi @Galdor68, je hebt gelijk. Ik ben er dan ook mee aan de slag gegaan en heb een topic online geplaatst. 

Bekijk reactie

12 reacties

Je bent mij voor Galdor68.

Gisteren, dacht ik, was nog te lezen op de Telfort website dat alle KPN winkels gesloten waren.
Nu is er dit te lezen: https://www.telfort.nl/ zie: 

Extra maatregelen door coronavirus | KPN heropent 16 winkels met uitgebreide gezondheids- en veiligheidsmaatregelen

Als netwerk van Nederland doen wij er alles aan om te zorgen dat we verbonden zijn en blijven. Onze website is natuurlijk 24/7 beschikbaar. Meer informatie? Kijk dan hier.

De link op de website van KPN: https://www.kpn.com/corona.htm

Je wordt dus direct doorgelinkt naar KPN ,dit terwijl Telfort Thuis nog los staat van KPN.
Dat het hier inderdaad op het Forum nog niet benoemd is, vind ik eigenlijk niet kunnen.
Dit zal ook waarschijnlijk komen omdat ook sommige moderators nu met 2 petten opzitten.
Die van Telfort en die van KPN.
(Dit is niet onaardig bedoelt.)

Wel heb ik laatst contact gehad met de TKS van Telfort over Thuis.
Daar kreeg ik wel te horen dat Film 1 een maand gratis zal zijn.

Hier zet ik echter voor Telfort klanten vraagtekens bij.
Mijn reden is dat de TKS het over KPN had, terwijl ik als Telfort klant bel.

Het valt mij overigens steeds vaker op dat je als Telfort klant aangezien wordt als KPN klant.
Dus ook die of soms verkeerde informatie krijgt.
Terwijl de voorwaarden en diensten toch anders zijn.
Hiermee bedoel ik dat het net lijkt of Telfort al niet meer bestaat.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Galdor68, je hebt gelijk. Ik ben er dan ook mee aan de slag gegaan en heb een topic online geplaatst. 

Mooi dat er nu een topic is!

Maar hoe zit het nu met Film 1?
Is deze ook gratis voor Telfort klanten?

Reputatie 8
Badge +18

Mooi dat er nu een topic is!

Maar hoe zit het nu met Film 1?
Is deze ook gratis voor Telfort klanten?

Ja hoor Mandy film 1 is ook te zien voor Telfort klanten met iTv dus via de tv ontvanger en ook via de app 

Hartelijk bedankt jimny voor je antwoord.

Reputatie 8
Badge +12

Ja Film 1 is er ook voor Telfort en ook voor XS4ALL klanten tot 13 april.

Ik help mee het (inter)net te ontlasten door de tv-decoder in SD te zetten i.p.v. HD.

De smartphones thuis op WiFi te laten draaien i.p.v. 4G en op de smartphones de databesparingsstand in te schakelen.

Reputatie 8
Badge +12

Of dat echt nodig is? Volgens mij niet. Wij gaan gewoon verder als normaal. Althans voor zover dat kan. 

Ik kom even terug op wat ik eerder geschreven heb en dat ik blij ben dat er nu een topic is.

Daar heb ik een vraag/opmerking waarom er in dit topic :
KPN & Telfort nemen extra maatregelen coronavirus niet gereageerd mag of kan worden.

Telfort Thuis is nog steeds niet gemigreerd naar KPN.
Telfort klanten kunnen nog steeds problemen krijgen waar bv. o.a. een monteur bij nodig is.
Om mensen die vragen hebben over de service omtrent het Coronavirus,
moeten die vragen ook hier kunnen stellen.

Persoonlijk vind ik het een beetje kort door de bocht.
Moet ik als, nu nog Telfort klant, nu verplicht over naar het KPN Forum?
Daar zie ik tal van vragen bij het topic gesteld worden.
Hier is die mogelijkheid dus niet.

Reputatie 8
Badge +12

Wanneer er problemen zijn omtrent een aansluiting, mag je natuurlijk altijd gewoon een topic starten of via een andere weg jouw vraag stellen. We zullen je altijd helpen om de oplossing te vinden.

Of dat echt nodig is? Volgens mij niet. Wij gaan gewoon verder als normaal. Althans voor zover dat kan. 

Vandaag een artikel in de krant over een data-center, dat er nu een toename is van dataverkeer van 15-20% t.o.v. een ‘normale’ situatie en dat men het jammer vindt dat de data-centers niet op de ijst staan van de ‘vitale beroepen’.

Reputatie 8
Badge +12

Ik weet niet over welke datacenters het gaat, maar deze zijn wel zeer belangrijk. Helemaal mee eens!

Reageer