beantwoord

Vraag over moderator

• 5 mei 2016
  • 12 reacties
  • 1219 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +4
Beste mensen van Telfort,

Ik heb een tijdje terug o.a. (prive) gegevens verstuurd naar de moderator Christy.
Deze heeft me overigens prima geholpen maar daar gaat mijn vraag niet over.

Ik zie dat de naam (bij toeval herkende ik de avatar) niet meer Christy - Telfort is maar Christy1.
Is hier een reden voor, of is de betreffende (ex)moderator gewoon gestopt met deze functie?

Eigenlijk is de vraag, zijn mijn gegevens veilig (niks persoonlijks tegen Christy hoor)?
Misschien een beetje een rare vraag maar ik wil hem toch even stellen :)

Gr. Kees.
icon

Beste antwoord door Michael 6 mei 2016, 09:51

Hoi Kees! Goede vraag stel je! Christy is niet meer werkzaam voor Telfort inderdaad. Om een duidelijk onderscheid te maken tussen de huidige werkzame moderators en de personen die hier niet meer werken, hebben we de namen veranderd. De gegevens die jij gestuurd hebt naar Christy staan nog steeds in die inbox, maar daar kan niemand meer bij. Je mag er dus gerust van uitgaan dat de gegevens die je gestuurd hebt, veilig zijn. Beantwoord dit jouw vraag naar tevredenheid? 🙂
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kees! Goede vraag stel je! Christy is niet meer werkzaam voor Telfort inderdaad. Om een duidelijk onderscheid te maken tussen de huidige werkzame moderators en de personen die hier niet meer werken, hebben we de namen veranderd. De gegevens die jij gestuurd hebt naar Christy staan nog steeds in die inbox, maar daar kan niemand meer bij. Je mag er dus gerust van uitgaan dat de gegevens die je gestuurd hebt, veilig zijn. Beantwoord dit jouw vraag naar tevredenheid? 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Hoi,

Bedankt voor de (enorme snelle) reactie!
Ik begrijp dus dat Christy niet meer bij dit account kan?

Ik ging er eigenlijk vanuit dat de moderator status alleen weg is en dat er nog wel als "gebruiker status" gebruik van kon worden gemaakt. Begrijp ik het goed dat dit account nu dus "op slot" staat?

Ik wil nogmaals benadrukken dat ik niets tegen Christy heb, ik ben altijd goed geholpen en netjes behandeld!
Het is puur dat ik erg zuinig op mijn gegevens ben en dat ik veiligheid erg belangrijk vind :)

Gr. Kees.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Kees! Christy kan niet meer bij dat account inderdaad. Het wachtwoord is aan deze kant gereset. Het account is wat dat betreft dus 'op slot'. Uiteraard mag je ervan uitgaan dat de wachtwoorden die nu gelden voor deze accounts 'sterk' zijn en dus niet 'te raden' zijn. A lá http://passwordsgenerator.net/ dus.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi,

Alles is duidelijk :)

Ik klink misschien wat overdreven hoor, maar ik vind het toch fijn om te weten.
Niet dat ik Christy niet vertrouw, ik ben altijd zeer goed en netjes behandeld!

Het is gewoon het idee dat er anders prive gegevens zouden liggen bij een niet Telfort medewerker.
Bedankt voor de zeer snelle en duidelijk uitleg en een fijn weekend alvast!

Gr. Kees.
Beste knorde.

Oud-moderator Christy behoort met haar aangepaste forumnaam tot de orde der forum toppers. En naar m.i. gaan toppers OOK erg zorgvuldig om met privacy gevoelige gegevens. In mijn ogen en ik denk dat jij dat ook zo ziet is een PB als 4 muren, daar blijft het !
Reputatie 1
Hoi Kees! Goede vraag stel je! Christy is niet meer werkzaam voor Telfort inderdaad. Om een duidelijk onderscheid te maken tussen de huidige werkzame moderators en de personen die hier niet meer werken, hebben we de namen veranderd. De gegevens die jij gestuurd hebt naar Christy staan nog steeds in die inbox, maar daar kan niemand meer bij. Je mag er dus gerust van uitgaan dat de gegevens die je gestuurd hebt, veilig zijn. Beantwoord dit jouw vraag naar tevredenheid? :)

Hallo,

Je zegt dat die inbox nog steeds bestaat, maar dat niemand er bij kan. Waarom wordt het account dan niet verwijderd?

Ik vroeg het me gewoon ff af :)

Groeten,
Michel
Reputatie 8
Badge +10

Hallo,

Je zegt dat die inbox nog steeds bestaat, maar dat niemand er bij kan. Waarom wordt het account dan niet verwijderd?

Ik vroeg het me gewoon ff af :)

Groeten,
Michel

Als een account wordt verwijderd dan verdwijnen ook alle posts die de bewuste account heeft geplaatst.
Dat heeft als gevolg dat er gaten vallen in de topics waarin deze account heeft gereageerd waardoor deze topics hun verband verliezen.
Reputatie 8
Badge +2
Als een account wordt verwijderd dan verdwijnen ook alle posts die de bewuste account heeft geplaatst.
Dat heeft als gevolg dat er gaten vallen in de topics waarin deze account heeft gereageerd waardoor deze topics hun verband verliezen.

Hier krijg ik geen speld tussen. Bedankt Enterprise!

Reageer