Hierbij verzoek ik het forum mij uit te schrijven uit het forum. Dat is mogelijk. Eerdere vragen/antwoorden blijven gewoon staan. Het heeft niets te maken met het opheffen van een account. Na elke vraag achter me aanrennen wat ik ervan vond. Laatst moest ik bij mijn eigen antwoord zeggen wat ik ervan vond. 🤦?? Verder leggen Telfort forumleden snel de schuld/fout bij de klant, terwijl dat heel vaak niet het geval is. Of de uitkomst van een bezoek van een monteur wordt breed uitgemeten in het openbaar. Mag niet, is privé. Ik heb genoeg gereset, kabeltjes verwisseld, modempje verhuisd, splittertje verwijderd, 2 keer ondeugdelijk modempje moeten laten vervangen, met tv ontvanger net zo. Versterkertje ertussen, nee, versterkertje moest weer weg. Monteurs van Telfort, Guidion en Omega over de vloer gehad. En van nog een bedrijf waarvan ik de naam niet meer weet, en nog meer ellende. En dat in de korte tijdspanne van 5 jaar abonnement. Ik wil me verre van het forum houden, kreeg hier soms antwoorden te lezen waaruit bleek dat er niet veel respect voor mijn intelligentie bestond. Schrijf mij dus maar uit van het forum. Ik wil namelijk niet nog 2 weken na mijn vraag, of nog langer, commentaar erop krijgen. Zo hoort dat. Ik zit er niet op te wachten hierover discussie te krijgen. Een persoonlijk dossier te grabbel gooien op een kletssite gaat me te ver en is verboden. Succes allemaal!
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon
Beste antwoord door Natasja 31 mei 2019, 12:07
Dag
@jaycee. Allereerst vind ik het heel jammer om te lezen dat je ons forum wilt verlaten en daarnaast hebt besloten om over te stappen naar een andere provider. Kun je nog wel aan mij laten weten wat je precies bedoelt met uitschrijven? Ik kan je forumaccount voor je verwijderen als je dat wilt, maar je topics en reacties hier op het forum blijven wel staan. Die kan ik niet wissen.
Het forum is, zoals
@JanD ook uitlegt, een openbare plek. We werken zoveel mogelijk openbaar, zodat voor meelezers duidelijk is wat er speelt en andere klanten met een soortgelijke vraag er iets aan hebben. Persoonlijke gegevens delen we niet openbaar. Zo zijn de gegevens in je profiel alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.
In dit geval heeft Jasper in
dit topic enkel de uitkomst van het monteursbezoek gedeeld om de situatie helder te krijgen en verder op zoek te gaan naar een oplossing. Dat je nog steeds zoveel problemen ervaart is erg frustrerend.

Dat kan ik me goed voorstellen.
Het is hoe dan ook niet de bedoeling dat jij je niet gerespecteerd voelt hier. Mijn excuses als dit aan de orde is (geweest).
Bekijk reactie