beantwoord

Verwijderen Forum-account en posts

emiel-ja
Hallo,

Hoe kan ik mijn profiel volledig verwijderen en al mijn posts?

Groet,
Emiel
icon

Beste antwoord door Kees-Jan 23 januari 2017, 09:27

Dat kan niet, want dan zou jouw bijdrage aan dit forum ook niet meer inzichtelijk zijn voor andere gebruikers

Bekijk reactie

8 Reacties

Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
Dat kan niet, want dan zou jouw bijdrage aan dit forum ook niet meer inzichtelijk zijn voor andere gebruikers
Leon
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Emiel,

Zoals Kees-Jan al aangeeft gaat dat niet. Als we berichten gaan verwijderen dan kloppen gesprekken/discussies niet meer. Ik kan wel je gebruikersnaam aanpassen als dat helpt.

Ik hoor het graag!
emiel-ja
Leon - Telfort schreef:

Hoi Emiel,

Zoals Kees-Jan al aangeeft gaat dat niet. Als we berichten gaan verwijderen dan kloppen gesprekken/discussies niet meer. Ik kan wel je gebruikersnaam aanpassen als dat helpt.

Ik hoor het graag!

Hoi Leon,

Het gaat erom dat ik niet meer vindbaar ben in Google, als je de gebruikersnaam kunt aanpassen en al mijn eigen postst weg kan halen dan zou dat prima zijn.
emiel-ja
Postst= topics
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
je topics worden niet weggehaald, zoals Leon ook al aangaf.

Alleen je forum-naam kan gewijzigd worden.
Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
emiel-ja schreef:

Het gaat erom dat ik niet meer vindbaar ben in Google, als je de gebruikersnaam kunt aanpassen en al mijn eigen postst weg kan halen dan zou dat prima zijn.

Ik heb de naam emiel-ja in Google gegooid maar er is sowieso niks te vinden behalve dit topic.
Dus wat je nou wil bereiken..?
emiel-ja
Enterprise schreef:

emiel-ja schreef:

Ik heb de naam emiel-ja in Google gegooid maar er is sowieso niks te vinden behalve dit topic.
Dus wat je nou wil bereiken..?

Als je mijn voor en achternaam googled dan krijg je een verwijzing naar een topic dat ik ooit heb aangemaakt en naar mijn profiel hier.
Ik wil dat die inhoud word verwijderd of dat ik het zelf aan kan passen in het forumbericht dat ik toen der tijd heb geplaatst... maar ik kan die post niet meer bewerken gezien het een gesloten topic is. en mijn gebruikersnaam aanpassen zodat ik een verzoek in kan dienen bij google om het betreffende zoekresultaat te laten verwijderen. maar daarvoor moet of de content worden gewijzigd of de site worden verwijderd..
en tja zoals ik al hierboven aangaf.. ik kan mn bericht van toen niet meer aanpassen of verwijderen...

Ik heb je een prive bericht verzonden Leon - Telfort om de wijzigingen door te voeren :)
Kees-Jan
Reputatie 4
Badge +3
topics van 3-4 jaar geleden...

je moet wel héél graag willen dat "Emiel Versterre" onvindbaar wordt...

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)