beantwoord

Verschillende 'tekens' van o.a. het Forum en een ander privacy blok te zien op de website Telfort.

• 12 juni 2018
  • 11 reacties
  • 1417 keer bekeken

Ik zie de laatste tijd verschillende dingen in Edge betreft o.a. tekentje Forum
en andere blokken voor het instellen van de privacy.
Worden er soms testen gedaan of zo?
Wel verwarrend zo.

Zie screenshots.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 13 juni 2018, 13:00

Hoi mandy, ik zie inderdaad de verschillen. Bedankt voor het melden. Wij zijn hier al van op de hoogte. Het gaat nog aangepast worden. Ik durf zo niet te zeggen wanneer maar er wordt aan gewerkt. Mocht ik zo nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

11 reacties

Die cookies heeft met de nieuwe privacy regelgeving te maken 1 keer instellen en je bent ervanaf.
De icons die je ziet heeft mischien te maken met op welke deel van de website je zit, dus in mijntelfort het forum of de algemene site.
Net getest dat maakt bij mij geen verschil, ik zie overal hetzelfde behalve dat denk mee icon.
Dat klopt maar ik heb mijn browser zo ingesteld dat na iedere sessie alle cookies ect verwijderd worden.
Maar in feite hoort de zal dat niet uit te mogen maken, alles hoort er volgens mij hetzelfde uit te zien.
De getoonde screenshots zijn vandaag gemaakt en alleen op de website.
Dan blijf je bij elk bezoek die vraag krijgen. Die tweede cookie shot is de bevestiging voor de instelling die zou je alleen te zien moeten krijgen als je in de eerste op accepteren of instellen klikt. Maar daar zou Jurgen of een Moderator antwoord op moeten geven.
Dat ik elke keer de vraag krijg welke privacy of cookies ik wil hebben geeft niet.
Maar dat het elke keer verschillende zijn vind ik niet kloppen.
Hier kan inderdaad Jurgen of een moderator antwoord op geven.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi mandy, ik zie inderdaad de verschillen. Bedankt voor het melden. Wij zijn hier al van op de hoogte. Het gaat nog aangepast worden. Ik durf zo niet te zeggen wanneer maar er wordt aan gewerkt. Mocht ik zo nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag.
Hallo Bart,

Hartelijk bedankt voor je reactie!
Fijn dat jullie hier al op de hoogte zijn en dat er met der tijd iets aan gedaan wordt.
Ik weet niet of hier al vorderingen zijn te melden, maar de privacy blokken om cookies te selecteren,
zijn nog steeds verschillend.
Ook heb ik gezien dat er op een gegeven moment geen blok meer was om te selecteren,
maar alleen tekst.
Soms wilde ik minimaal aanklikken en het leek net of het niet geaccepteerd werd.
Nou, hier dan weer een nieuw screenshot.....
Reputatie 8
Badge +11
Het kan inderdaad kloppen dat er nog verschillen in zitten. Dit moet op den duur welk samen getrokken worden. Er wordt zeker aan gewerkt. Bedankt voor het melden.
Een kwestie van een lange adem?:D
Reputatie 8
Badge +11
Daar lijkt het wel op. Er wordt volop door ontwikkeld en daar waar nodig zal alles zeker aangepast worden.

Reageer