beantwoord

Van het kastje naar de muur

• 20 mei 2015
  • 2 reacties
  • 1846 keer bekeken

Badge
Onbegrijpelijk hoe de medewerkers van het call center je van het kastje naar de muur blijven sturen. Klant staat in deze achter in de rij.

Jammer want volgens mij als je goed naar je klant luistert, en vooral het 100 pagina's dikke dossier goed doorneemt, je beter kunt helpen. Al blijkt ook wel dat zij dus niets mogen doen. Alleen maar lijstje met standaard vragen stellen, tja en als dat niet lukt heb je blijkbaar pech.

Er is blijkbaar ook geen back office waar dit soort dossiers worden doorgenomen / terecht komen. Zou zoveel irritatie schelen en je plaatst zelf als bedrijf volgens mij weer wat hogen in de klant tevredenheid.

Nou ja, nu dus maar weer wachten of er echt een monteur langs gaat komen binnen zeven (!!!) dagen. En dat terwijl mijn geduld wel op is hoor meneer (of mevrouw) Telfort
icon

Beste antwoord door Stephen 20 mei 2015, 17:02

@GroenAlkmaar,

Bedankt voor je feedback. Wij zijn constant aan het kijken hoe wij klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn en daar kan jouw feedback ons veel bij helpen. Ik betreur je ervaring met onze klantenservice en zal er alles aan doen om je op een bevredigende manier van dienst te zijn. Je hebt mij in je andere topic aangegeven dat de monteur donderdag 21 mei 2015 langskomt. Ik wil je daarom verzoeken om nog even geduld te hebben. Mocht ik in de tussentijd nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je. Zo niet, dan neem ik aanstaande donderdag weer contact met jou op. Mocht je nog meer feedback hebben dan zie ik deze ook graag tegemoet. :D

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

Bedankt voor je feedback. Wij zijn constant aan het kijken hoe wij klanten zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn en daar kan jouw feedback ons veel bij helpen. Ik betreur je ervaring met onze klantenservice en zal er alles aan doen om je op een bevredigende manier van dienst te zijn. Je hebt mij in je andere topic aangegeven dat de monteur donderdag 21 mei 2015 langskomt. Ik wil je daarom verzoeken om nog even geduld te hebben. Mocht ik in de tussentijd nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je. Zo niet, dan neem ik aanstaande donderdag weer contact met jou op. Mocht je nog meer feedback hebben dan zie ik deze ook graag tegemoet. :D

Stephen
Het klopt de klantenservice bij Telfort is ronduit slecht, ik ben ook vaak van het kastje naar de muur gestuurd. Maar gelukkig ben ik diverse malen op het forum door Stephen en zijn collega's van het forum weer geweldig geholpen. Maar dat moet niet nodig te zijn, toen ik nog op de ADSL van Telfort zat had ik nooit problemen, maar op glasvezel is het vaak een ramp. Het wordt dan ook tijd dat Telfort de klantenservice van de Glasvezel nou eens goed onder de loep neemt. Het is zelfs zo dat de klantenservice een mailtje niet beantwoord, je wordt gedwongen om een 0900 nummer te bellen waar je weer vaak langdurig in de wacht wordt gezet.