Sticky

[Uitleg] Rangen op het Telfort forum

Toon het eerste bericht

35 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het was bij mij nog wel erg kaal, dus maar een avatar toegevoegd.
Mooie Avatar GJC!
Reputatie 8
Badge +11
Dank je
Wel goed dat er wat restricties zijn tussen de diverse rangen zoals de likes en de gemarkeerde antwoorden. Anders wordt het vrij subjectief. Posten voor het posten om maar een badge te halen.
Galdor68,

Mij gaat het niet om een badge of zo.
Persoonlijk voel ik mijzelf geen 'talent'.
Ik had enkel de restricties niet goed gelezen.
Ziet er goed uit en to-the-point, maar ik zal nog eens vertellen hoe ik het bekijk.

Het belangrijkste is, wat je ook doet, je moet er een goed gevoel bij hebben, maar het moet geen moet zijn.

Rangen, titels zijn niet het belangrijkste, echt niet.
Hallo Friesian,

Jij omschrijft eigenlijk wat ik bedoel.
Dank je wel.

Ik schrijf omdat ik het leuk vind en probeer te helpen.
Reputatie 3
Badge
Op het moment dat er ergens likes bij komen kijken, heb ik de neiging om af te haken.
Reputatie 8
Badge +11
Dat gevoel heb ik ook een beetje, maar zolang mensen niet alles zitten te liken om een wit voetje te halen of zelf op jacht zijn naar zoveel mogelijk likes kan ik er wel mee leven.
Ik zal dus wel gangmaker blijven, want "of ga je de uitdaging aan....." is voor mij geen trigger om het beter of anders te gaan doen. Ik help waar ik kan en daar houdt het mee op.
Reputatie 8
Badge +15
Gewoon lekker jezelf blijven en reageren zoals je altijd doe. Erkenning en reputatie groeit dan vanzelf mee. Dan voelt het toch ook veel lekkerder want dan is het ook echt verdiend 🙂

Reageer