beantwoord

TV ontvanger wordt steeds trager en opgenomen programma’s terugzien lukt steeds minder vaak

• 20 november 2017
  • 1 reactie
  • 273 keer bekeken

Reputatie 1
Het overschakelen tussen kanalen gaat steeds trager en interactieve tv werkt niet goed. Geen reactie bij pauzeren of versneld doorspoelen van opgenomen programma’s. Ik heb de video van telfort mbt de motorola tv ontvanger gezien en alle stappen uitgevoerd, t/m resetten van modem en verwijderen van software. Maar helaas blijft het probleem. Mijn afstandbediening en batterijen zijn goed. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Stephen 21 november 2017, 19:50

Hallo marmon, welkom op het forum! Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice en dat je een nieuwe TV-ontvanger van ons ontvangt. Deze wordt binnen enkele dagen bezorgd. Laat je dan even weten hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert? Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo marmon, welkom op het forum! Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice en dat je een nieuwe TV-ontvanger van ons ontvangt. Deze wordt binnen enkele dagen bezorgd. Laat je dan even weten hoe de nieuwe TV-ontvanger functioneert? Bij voorbaat dank!

Reageer