beantwoord

TV Ontvanger HMB2260 werkt helemal niet meer

• 19 november 2017
  • 4 reacties
  • 423 keer bekeken

Badge
Beste Telfort,

Sinds enkele weken reageert onze 2e tv ontvanger helemaal nergens op. Alle lampjes op de display knipperen. Resetten op welke wijze dan ook volgens site of forrum heeft ook niks opgeleverd. Hoe nu verder, kan ik de tv ontvanger opsturen voor reparatie ontvangen we direct een nieuwe?

Vriendelijke groet,

Wensley
icon

Beste antwoord door Wieger DB 20 november 2017, 17:08

Hoi Wensley, welkom op het forum. Als je alle stappen voor het resetten van je TV ontvanger hebt doorlopen en deze alsnog nergens op reageert. Dan is deze aan vervanging toe. Ik heb daarom een vervangende TV ontvanger voor je besteld. Kan je mij nog wel even de laatste 3 cijfers van de setupbox doorgeven? Dan kan ik hem goed ontkoppelen van je abonnement.

@GJC bedankt! 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Voor wat ik er over kan vinden is dit niet zelf op te lossen en is hij echt kapot.
De kans dat je op reparatie moet wachten is vrijwel nul. Je zult een nieuwe krijgen en de oude kan dan terug.

Morgen is webcare er weer en zodra ze aan je topic toe zijn zullen ze reageren. Zorg vast dat je profiel compleet is ingevuld.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Wensley, welkom op het forum. Als je alle stappen voor het resetten van je TV ontvanger hebt doorlopen en deze alsnog nergens op reageert. Dan is deze aan vervanging toe. Ik heb daarom een vervangende TV ontvanger voor je besteld. Kan je mij nog wel even de laatste 3 cijfers van de setupbox doorgeven? Dan kan ik hem goed ontkoppelen van je abonnement.

@GJC bedankt! 🙂
Badge
@GJC,

Bedankt voor je snelle reactie en handelen. Ik heb de nieuwe TV ontvanger al op mijn huisadres ontvangen. Top service bedankt. De laatste drie cijfers van Product P/N zijn 03J of S/N 245 of Article 812.

Vriendelijke groet,

Wensley 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Die van het S/N had ik nodig! Dankjewel, zo is onze administratie ook weer bijgewerkt! 🙂

Reageer