Topic stoppers?

• 22 augustus 2013
  • 38 reacties
  • 8373 keer bekeken

Badge
Hoi Franzki, Enterpise en...Telfort

Ik heb de laatste twee maanden eens goed gekeken naar al de topics.
En verdomd...jullie zijn altijd de laatste die reageren.
Waarom?
Je krijgt een e-mail na de laatste reactie en..in ongveer 90% van alle Topics kom ik jullie tegen.
Ik ken het bekende debat; Jullie hebben daar niets mee te maken maar iedere keer zijn het de rewacties van jullie die een Topic beeindigen.

Kan echt zijn dat jullie dag en nacht trouwe supporters zijn van Telfort maar 90% is echt héé'l erg veel.

Ik kwam op dit idee omdat ik echt niet dagelijks dit forum kan bijhouden. Maar iedere keer was het één van jullie die twee reacties plaatsten en ik kreeg geen enkele mail meer  als ik niet reageerde;-)

Als je nl. één keer niet reageert dan krijg je geen berichten meer die komen vanuit je Topic.Ik kan het niet anders instellen. Dus op deze manier kan Telfort wel heel makkelijk een Topic stoppen?!

Erg handigi...............Dus ook meteen erg verdacht.
Dus even andere Topics bekijken en jawel....al de Topics eindigen met dezelde personen.

Oké bijna alle topics ( 90 % ) .

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... ziet er wel uit als voorgekauwd?!

Gr. Raebay!

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

38 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Je zegt het al... Toppers... zijn forumleden die veel weten en een antwoord geven.

Als het antwoord correct is dan hoeven de webcare medewerkers daar niet meer op te reageren. Een forum is voor de gebruikers en dat gebruikers elkaar helpen. Webcare houdt toezicht, reageren en grijpen in waar nodig is. Zo simpel is het antwoord op je onderzoek.

Je zoekt er teveel achter dus 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hoi Franzki, Enterpise en...Telfort

[knip]
Je krijgt een e-mail na de laatste reactie en..in ongveer 90% van alle Topics kom ik jullie tegen.
Ik ken het bekende debat; Jullie hebben daar niets mee te maken maar iedere keer zijn het de rewacties van jullie die een Topic beeindigen.

Je ziet helaas spoken.

Ik ben niet van Telfort en ik beëindig geen topics. Ik weet niet eens hoe dat zou moeten.

Vriendelijk verzoek om je bij de feiten te houden...
Badge
Lol, jullie hebben mij gezegd in een ander Topic hoe ik via search alles bij kan houden.
Dus check het zelf.... Jullie namen kom ik telkens tegen. Is niet mijn fout...
Het einde van een Topic is altijd iemand van dezelfde persoon. Toeval?
Njet...ik geloof dat niet.
Reputatie 8
Badge +19
Ik ga hier inhoudelijk niet eens meer op reageren.
Al die discussies, verdachtmakingen en complottheoriën, ik heb er geen zin meer in...
-------------------------------------------------------
'Een dwaas kan meer vragen, dan tien wijzen kunnen beantwoorden'.
Badge
Je ziet helaas spoken.

Ik ben niet van Telfort en ik beëindig geen topics. Ik weet niet eens hoe dat zou moeten.

Heel simpel; je kunt Topics beeindigen door telkens als laatste te reageren.
Zo simpel is het. De meeste mensen werken of hebben andere zaken te doen op een dag maar
jullie blijkbaar niet. En als je niet reageert op een laatste reactie ...dan krijg je geen mail meer.
Dus ja...jullie zijn echt TOPIC-STOPPERS ...ckeck het maar na.
Een mail van jullie is meestal het laatste bericht ;-)
 Bye
Badge
Je ziet helaas spoken.

Dat doe ik altijd.
Maar Het klopt wel als je zelfs een kijkt.
Dus...s
Badge
Ik ga hier inhoudelijk niet eens meer op reageren.
Al die discussies, verdachtmakingen en complottheoriën, ik heb er geen zin meer in...
-------------------------------------------------------
'Een dwaas kan meer vragen, dan tien wijzen kunnen beantwoorden'.

Wie is de wijze?
Reputatie 8
Badge +15
@RAebay
Je bent de zoveelste van het zoveelste forum waar ik op zit. Misschien is het goed om eens de definitie van een forum door te lezen.
En voor je de vraag stel...moderators zijn medewerkers van het bedrijf en dit staat altijd bij het profiel.
Zie je die bij de genoemde heren staan? Nee...

Ik ga nog ff Candy Chrushen 😛
Badge
Hoi heb ik gedaan dus is ( wat ik al lang dacht )  Franzki, Enterpise en jij, Koffiemok, moderator van Telfort's forum?
Als ik dat weet is het een stuk makkelijker.
Dus klopt het of moet ik het opzoeken.?
Is echt de laatste keer dat ik het vraag.
Reputatie 8
Badge +16
Hoi heb ik gedaan dus is ( wat ik al lang dacht )  Franzki, Enterpise en jij, Koffiemok, moderator van Telfort's forum?
[knip]

Nee... ik ben geen moderator van dit forum... en de andere genoemden (voor zover ik weet) ook niet.

PS: beloof je dat dit ècht de laatste keer is?
Badge
Fout,  voor zover je weet, klopt niet.
Dus..je weet niet vee, of wat je zegt klopt niet....
Leuk IP ;-)
Gr. Raebay?
Reputatie 8
Badge +16
Wat bedoel je met IP?

Het IP van dit forum is inderdaad van Telfort... maar daarom heet het ook Telfort forum.
Badge
Wat bedoel je met IP?

Het IP van dit forum is inderdaad van Telfort... maar daarom heet het ook Telfort forum.

LOL jij zit op ieder Topic... En dat binnen seconden.
Vergeet het en reageer aub niet meer want dit deugt niet.
Heb tien afdrukken van jou op toen forums in één minuut?!
Jaaa daaaaaag dat klopt
Badge +2
Even los van het moddergegooi;
Een topic gaat alleen op slot wanneer de originele vraagsteller daar specifiek om vraagt OF wanneer iemand van Telfort Webcare expliciet vermeld; omdat de vraag beantwoord is, sluit ik hierbij het topic. Voor jouw info RAebay; bij iedere Telfort Forum-medewerker staat links, dus waar je de naam van degene ziet die de reactie schrijft, met daarnaast of het een 'Aanjager', 'Forum topper', etc, en het aantal reacties ziet... bij iedere Telfort Forum-medewerker staat daar; Telfort Webcare. Iedereen waar dat niet staat, reageert op het topic dus niet namens Telfort, maar simpelweg als individu. Sommige gebruikers staan veel anderen met info en advies ter zijde. Wanneer er daarna niemand meer reageert, bloed dat topic dus 'dood', maar dat is simpelweg omdat er daarna niemand meer gereageerd heeft (bijvoorbeeld omdat er een duidelijk antwoord was..).

Als ik me niet vergis is Franzki thuis klant van Telfort, dus staat er een Telfort IP. Dat lijkt me niet verboden, iedereen die het wenst kan klant van Telfort worden, en dus een Telfort IP ontvangen. 

Fijn weekend vast allemaal!
Reputatie 8
Badge +17
Hoi heb ik gedaan dus is ( wat ik al lang dacht ) Franzki, Enterpise en jij, Koffiemok, moderator van Telfort's forum?
Nee, zij niet en ik ook al niet...
Badge +2

Wie er moderator is op het Telfort forum kan je zien in dit overzicht: https://forum.telfort.nl/communitybeheerders/
De door jouw genoemde forumleden zijn al geruime tijd actief hier en dan navigeer je vanzelf sneller over het hele forum, o.a. door gebruik van de actieve topics pagina: https://forum.telfort.nl/search.php?do=getdaily

Moderators en de community manager zijn de enige die het IP adres van een geplaatst bericht kunnen bekijken, dus @Matthijs1986, je hapt op de bluf van RAebay :)

Hugo
Badge +1

Als je nl. één keer niet reageert dan krijg je geen berichten meer die komen vanuit je Topic.Ik kan het niet anders instellen. Dus op deze manier kan Telfort wel heel makkelijk een Topic stoppen?!

even opletten Raebay:
Het systeem werkt zo dat als er na jouw laatste bezoek aan het forum een (zonder streepjes,dus un en niet 1) reactie in een forum wordt geplaatst waar jij actief bent (geweest) jou daar een melding van wordt gestuurd. Dit heeft dus niets te maken met of jij wel of niet reageerd, maar of jij wel of niet het forum bezoekt na het mailtje dat er in het topic is gereageerd.

Het feit dat jij niet in staat bent om elke dag op het forum te zijn wil niet zeggen dat anderen dat ook niet kunnen.
Badge
Hoi, waarom voel je dan toch een bijsmaak als er helemaal niets mee gedaan wordt?
Ik heb het idee dat dit forum meer en meer wordt gebruikt om gebruikers weg te houden bij websites
als Kassa en Radar. Als je daar een opmerking plaatst dan krijg je binnen enkele minuten een reactie.
Erg grappig want hier dus niet want; 'Het blijft onderons'.
Dus...Ik check deze website en kijk gewoon hoe betrouwbaar die is en dan kunnen ze strakjes ook niet zeggen
dat ze geen kans hebben gehad. O ja ben hier al maanden bezig en via deze website nooit een reactie gehad van
Teffort. Via Radar al twee maal binne 2 uur ;-)
Toevallig...Ik denk van niet.
Maar we gaan door met het verzamelen van informatie over deze website en jawel er zijn hier
echt Topic Stoppers.
Reputatie 8
Badge +19
Hoi, waarom voel je dan toch een bijsmaak als er helemaal niets mee gedaan wordt?
Ik heb het idee dat dit forum meer en meer wordt gebruikt om gebruikers weg te houden bij websites
als Kassa en Radar. Als je daar een opmerking plaatst dan krijg je binnen enkele minuten een reactie.
Erg grappig want hier dus niet want; 'Het blijft onderons'.
Dus...Ik check deze website en kijk gewoon hoe betrouwbaar die is en dan kunnen ze strakjes ook niet zeggen
dat ze geen kans hebben gehad. O ja ben hier al maanden bezig en via deze website nooit een reactie gehad van
Teffort. Via Radar al twee maal binne 2 uur ;-)
Toevallig...Ik denk van niet.
Maar we gaan door met het verzamelen van informatie over deze website en jawel er zijn hier
echt Topic Stoppers.

Nou, veel plezier dan maar..!
En vergeet je aluhoedje niet op te zetten als je bezig bent...
Reputatie 8
Badge +16
O ja ben hier al maanden bezig en via deze website nooit een reactie gehad van
Teffort..

Je hebt netjes antwoord gekregen van Hugo een paar posts terug... als jij niet wilt lezen is dat jouw keus maar dan moet je verder niet zeuren.
Badge
Nou, veel plezier dan maar..!
En vergeet je aluhoedje niet op te zetten als je bezig bent...

Hoi Enterprise,
bedankt voor jouw reactie En ik zal  " https://www.youtube.com/watch?v=U_ARWZPkGts " niet vergeten op te zetten.
Met vriendelijke groet,

RAebay!
Reputatie 8
Badge +17
Ik vermoed dat als je die Radar-forum gebruikers op "jouw" cq "deze" topics wijst dat ze in hun broek zeiken van het lachen.

Da's vaker gebeurd met Telfort gebruikers die dachten dat ze "hun recht" daar konden halen...
Badge
Wie er moderator is op het Telfort forum kan je zien in dit overzicht: https://forum.telfort.nl/communitybeheerders/
De door jouw genoemde forumleden zijn al geruime tijd actief hier en dan navigeer je vanzelf sneller over het hele forum, o.a. door gebruik van de actieve topics pagina: https://forum.telfort.nl/search.php?do=getdaily

Moderators en de community manager zijn de enige die het IP adres van een geplaatst bericht kunnen bekijken, dus @Matthijs1986, je hapt op de bluf van RAebay :)

Hugo

Het gaat mij niet om het bekijken van mijn IP adres! Het gaat mij om personen die meer dan 72 uur on-line kunnen zijn. Dat klopt en deugt niet voor één meter.
Ik verdenk Telfort er echt   van dat, personen die namens Telfort opmerkingen plaatsen op dit Forum. Als dit echt niet zo is dan laat het me weten. Ik gelooof dit niet makkelijk! Maar ik betwijfel dat sommige personen 72 uur on-line kunnen zijn zonder te slapen. En Ik heb vijf accounts die dit checken.. Dus voor de laatste keer....zijn al de on-line persone NIET van TELFORT? OF WEL?!
Gr, RAebay!
Reputatie 8
Badge +16
Ik ben niet 72 uur online... daar heb ik geen tijd voor.

Nogmaals... ik denk dat je het niet begrijpt.
Badge
Ik denk jij ook niet?
Slaap lekker en heb ik gezegd dat JIJ 24 uur on-line bent?