beantwoord

Topic gekaapt en topic beantwoord.

• 26 maart 2013
  • 2 reacties
  • 2430 keer bekeken

Badge +1
Ik heb wat vragen van huishoudelijke aard.
Aan de hand van onderstaand topic wordt het duidelijk waar het over gaat.

https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/sinds-vrijdagavond-niet-staat-bellen-32978/#post333799

In dit topic zie je dat de topc starter een vraag stelt, daar antwoordt op krijgt van een gebruiker.
Vervolgens dat er topic kaper zijn/haar klacht neer zet en dat een moderator van Telfort dat probleem oppakt.
Sterker nog de vraag van de topic kaper staat nu als antwoord bij de topic starter terwijl het anwoordt niet in de buurt komt van een oplossing.

Bovenstaande komt vaker voor heb ik gemerkt.
Plus dat onbeantwoorde vragen als beantwoord staan.
Daarna is het als topicstarter met een onopgelost probleem niet meer mogelijk om te reageren en zal dus een nieuw topic moeten starten met een verwijzing naar het oude.
Het minder snel op slot zetten van topics lijkt me dan handiger.

Als derde valt me op dat antwoorden van gebruikers soms als antwoord boven in de topic start worden vermeld.
Wie plaatst die daar?
Hebben gebruikers zelf ook die mogelijkheid?
icon

Beste antwoord door Hugo 28 maart 2013, 11:18

@dorus,

Bedankt voor je signaal, dat is inderdaad niet goed gegaan daar. Ik heb het aangepast en Denise heeft haar post aangepast. Een post is als antwoord te markeren door de topic starter zelf en door de moderators. Als een post als antwoord is gemarkeerd dan komt deze ook in de startpost te staan. Het topic wordt daarmee niet gesloten, het is voor iedereen nog steeds mogelijk om daar te reageren.

Het is niet de bedoeling dat onbeantwoorde vragen op beantwoord staan. Als je dit tegen komt mag je gerust op de report knop drukken 🙂

Hugo
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +1
Duidelijk Hugo.
Bedankt!
Badge +2
@dorus,

Bedankt voor je signaal, dat is inderdaad niet goed gegaan daar. Ik heb het aangepast en Denise heeft haar post aangepast. Een post is als antwoord te markeren door de topic starter zelf en door de moderators. Als een post als antwoord is gemarkeerd dan komt deze ook in de startpost te staan. Het topic wordt daarmee niet gesloten, het is voor iedereen nog steeds mogelijk om daar te reageren.

Het is niet de bedoeling dat onbeantwoorde vragen op beantwoord staan. Als je dit tegen komt mag je gerust op de report knop drukken 🙂

Hugo

Reageer