[Testtopic] Nieuw forum en editor..
Als jullie het niet erg vinden maak ik een apart topic aan om het welkom op nieuwe forum van Jurgen niet te bevuilen met heel veel kleine testen.☺️
Mochten anderen dit ook daarvoor willen gebruiken dan van mijn kant geen probleem.😎
Mochten anderen dit ook daarvoor willen gebruiken dan van mijn kant geen probleem.😎
Page 3 / 3
Afbeelding test
Bevesting van wat mandy en mezelf al eerder was opgevallen, nu uitgetest tikken op het kruis doet een afbeelding bij opstellen en bewerken niet verdwijnen, je moet echt heel goed naar een cursor kijken en dan backspace gebruiken. Ook de show als attachement lijkt niet te werken als bedoeld.
Aanvulling tikken op het kruisje lijkt de show niet als attachement functie te hebben. Gezien de kat wel in de tekst staat maar niet zichtbaar als attachement.
Bevesting van wat mandy en mezelf al eerder was opgevallen, nu uitgetest tikken op het kruis doet een afbeelding bij opstellen en bewerken niet verdwijnen, je moet echt heel goed naar een cursor kijken en dan backspace gebruiken. Ook de show als attachement lijkt niet te werken als bedoeld.
Aanvulling tikken op het kruisje lijkt de show niet als attachement functie te hebben. Gezien de kat wel in de tekst staat maar niet zichtbaar als attachement.
Even een mention testen. Eigenlijk meer het weghalen ervan na plaatsing.
Werkt op de laptop prima.
Werkt op de laptop prima.
@GJC @GJC Chrome op telefoon.
@Friesian @Friesian Firefox op telefoon.
Wat me al langer bekend is, 1e mention lukt niet op Chrome wel op Firefox.
--------
Extra test oude codes Firefox telefoon.
[ color=red ] maar dan zonder spaties.
Nogmaals een test
[ u ]
Nogmaals een test
--------
Nogmaals een test
Nogmaals een test
[ u ]
Nogmaals een test
Krijg ik keurig binnen @Friesian . Het weghalen tijdens bewerken lukt gewoon niet op de telefoon.
(Opera)
(Opera)
je bedoelt de atmention weghalen?@GJC 1 2 is weg of dan eigenlijk 3 samsung browser.
Van 3 mentions terug naar 1
Van 3 mentions terug naar 1
Dat bedoel ik ja. Gelukkig doe ik het forum zelden op de telefoon. Laptop tikt toch net even lekkerder.
--------
undefineduote]Nogmaals een test
Nogmaals een test
[ u ]
Nogmaals een test
Wanneer ik, telefoon nu, onder de afbeelding de cursor plaats en dan backspace verdwijnt de afbeelding uit het tekstvak.
Dat klopt met wat ik heb ondervonden. De plaats in tekstvak knop lijkt geen functie te hebben. Net als de bijlage laten zien functieloos lijkt te zijn.
Herstel na 2 keer tikken tijdens bewerken lijkt die bijlage functie wel te werken
Klopt had ik al aangegeven dit is een groot gemis. Je zou nu rechtsmoeten klikken op een pc en in nieuw venster openen.
Op de tablet krijg je ook een keuze voor openen in nieuw venster hoewel nu even niet gek genoeg.
Op de tablet krijg je ook een keuze voor openen in nieuw venster hoewel nu even niet gek genoeg.
Wat ik merk op mijn betere tablet tab 4.. Wanneer ik een korte link wil plaatsen bijvoorbeeld het woord - beschrijving - dan kan dat niet met het symbool van de editor. Na plakken URL springt dat tekstvakje weg (tekst en URL). Of het springt allebei weg zonder tekst of plakken.
Gebruik ik, Let wel met spaties om het zichtbaar te maken,
[ URL= link ] beschrijving [ /URL ] dan werkt dat wel en ik krijg geen vreemd beeld bij citeer of bewerken.
Gebruik ik, Let wel met spaties om het zichtbaar te maken,
[ URL= link ] beschrijving [ /URL ] dan werkt dat wel en ik krijg geen vreemd beeld bij citeer of bewerken.
Page 3 / 3
Reageer
Welkom
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Inloggen met Facebook
Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.