beantwoord

Telfort is KPN, maar Telfort logo nog op nieuwsbrieven

• 3 april 2020
  • 7 reacties
  • 255 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi hoi,

Middels een grote campagne hebben jullie de klanten laten weten dat Telfort voortaan verder gaat onder de naam KPN.

Een hoop commotie ontstond er maar uiteindelijk is de storm gaan liggen. 

Nu mijn vraag: 

Waarom versturen jullie de huidige nieuwsbrieven met een groot Telfort logo erboven?

Iets zegt mij dat dit best verwarrend overkomt..

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar betere categorie

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 april 2020, 09:18

Hoi @Rolandia, we zijn op dit moment bezig om samen te gaan met KPN inderdaad. De campagne die je hebt gezien zegt dat Telfort KPN wordt, niet dat we het al zijn. Telfort is sinds 2005 al wel onderdeel van KPN, maar we staan er nog wel naast.

15 juni vorig jaar zijn alle mobiele prepaid aansluitingen overgezet naar KPN, op 26 januari van dit jaar zijn de mobiele abonnementen gevolgd. De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet over, dat gebeurt ergens later dit jaar. Tot die tijd is dat nog gewoon een Telfort pakket, inclusief onze logo's. Als je iets wilt wijzigen log je in op Mijn Telfort, op de Thuis facturen zie je het Telfort logo en dus ook de nieuwsbrieven. 

De Telfort Thuis pakketten zijn alleen te zien door Telfort, voor KPN zijn ze niet zichtbaar. Als we nu een KPN logo op de nieuwsbrief zouden zetten gaan mensen contact opnemen met KPN als er iets is, maar zij kunnen nog helemaal niets voor je doen. Geloof me, dat zorgt juist voor meer verwarring omdat mensen niet weten waar ze terecht kunnen.

Als je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen kan je je daarvoor afmelden, zoals jimny al in zijn reactie aangeeft.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Omdat Telfort nog niet over is naar KPN, echter in de loop van dit jaar gaat Telfort thuis over naar KPN, waar inmiddels Telfort mobiel op 26 jan is overgegaan naar KPN

Reputatie 1

Goedenavond,

Bedankt voor jouw reactie.

Maar eigenlijk geef je met jouw antwoord precies aan dat het dus eigenlijk beter is om te stoppen met het versturen van nieuwsbrieven uit naam van Telfort. Het werkt verwarrend.

Case closed.

Maar dat is mijn mening.

Groetjes,

Roland

Reputatie 8
Badge +18

Als het je echt stoort dan kun je het uitzetten zie daarvoor onderstaande link

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/afmelden-voor-e-mails-smsjes-en-brieven-van-telfort.htm

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Rolandia, we zijn op dit moment bezig om samen te gaan met KPN inderdaad. De campagne die je hebt gezien zegt dat Telfort KPN wordt, niet dat we het al zijn. Telfort is sinds 2005 al wel onderdeel van KPN, maar we staan er nog wel naast.

15 juni vorig jaar zijn alle mobiele prepaid aansluitingen overgezet naar KPN, op 26 januari van dit jaar zijn de mobiele abonnementen gevolgd. De Telfort Thuis pakketten zijn nog niet over, dat gebeurt ergens later dit jaar. Tot die tijd is dat nog gewoon een Telfort pakket, inclusief onze logo's. Als je iets wilt wijzigen log je in op Mijn Telfort, op de Thuis facturen zie je het Telfort logo en dus ook de nieuwsbrieven. 

De Telfort Thuis pakketten zijn alleen te zien door Telfort, voor KPN zijn ze niet zichtbaar. Als we nu een KPN logo op de nieuwsbrief zouden zetten gaan mensen contact opnemen met KPN als er iets is, maar zij kunnen nog helemaal niets voor je doen. Geloof me, dat zorgt juist voor meer verwarring omdat mensen niet weten waar ze terecht kunnen.

Als je de nieuwsbrieven niet meer wilt ontvangen kan je je daarvoor afmelden, zoals jimny al in zijn reactie aangeeft.

Reputatie 1

Goedenavond,

Bedankt voor jullie input. 

"Als we nu een KPN logo op de nieuwsbrief zouden zetten gaan mensen contact opnemen met KPN als er iets is, maar zij kunnen nog helemaal niets voor je doen. Geloof me, dat zorgt juist voor meer verwarring omdat mensen niet weten waar ze terecht kunnen."

Daar heb je zeker gelijk in. Eigenlijk was het ook beter geweest om gelijk alles vanaf een bepaalde datum over te zetten naar KPN,  iets wat uiteindelijk toch de bedoeling is. Dan was 1 media campagne ook genoeg geweest.

Maar goed. Het is zoals het is. Het blijft echter wel jammer dat de naam Telfort uiteindelijk verdwijnt! :wink:

Nogmaals bedankt en fijne avond,

Roland

Maar goed. Het is zoals het is. Het blijft echter wel jammer dat de naam Telfort uiteindelijk verdwijnt! :wink:

Met de naam verdwijnt ook het voordeel. 😉

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @Rolandia. Alles in een keer zou het inderdaad wel makkelijk gemaakt hebben, dat ben ik helemaal met je eens. Achter de schermen zitten er veel technische verschillen in de systemen, bij de Thuis pakketten meer dan de mobiele pakketten. Daardoor heeft het extra aandacht nodig, daar hebben ze nu meer tijd voor nu de mobiele abonnementen al over zijn. 

Persoonlijk ben ik het ook helemaal met je eens dat het jammer is dat we verdwijnen, maar bij KPN zijn we in goede handen :slight_smile:

Reageer