Telfort forum gebruikersmeeting + borrel

• 31 mei 2012
  • 40 reacties
  • 14212 keer bekeken

Badge +2
Zoals reeds besproken in het feedback topic willen we het forum graag verbeteren op basis van jullie input. Daarnaast vinden we het vooral leuk om de gezichten achter de gebruikersnamen eens te zien en samen een drankje te drinken :D

De meeting zal plaatsvinden op ons hoofdkantoor, naast station Amsterdam Sloterdijk. Op veler verzoek zullen we de meeting organiseren op een zaterdag. De keuze is gevallen op zaterdag 16 of zaterdag 23 juni, aanvang om 14.00uur. Welke datum heeft jullie voorkeur? Maak het kenbaar door te stemmen op bovenstaande poll.

Daarnaast ben ik benieuwd of jullie nog specifieke zaken willen weten over Telfort, of graag bepaalde dingen willen zien zodat ik e.v.t wat voor kan bereiden.

Tot binnenkort! :)

Hugo

Op welke datum zullen we de meeting organiseren?

40 reacties

Ik heb zojuist een "nieuw" abonnement afgesloten voor zowel Internet+bellen en interactieve TV, maar krijg wel te horen dat ik dan een nieuwe modem krijg.
En wat ik ook zag is dat ik een standaard Internet verbinding van 20mb krijg, wij hebben sinds mei van dit jaar of iets eerder een VDSL abonnement afgesloten vanwege de veel te trage internet verbibnding.
Daar komt bij dat we sinds twee weken of zo een nieuwe modem hebben gekregen omdat de vorige "nieuwe" defect was gegaan.
Ik vraag mij af of we die VDSL verbinding nu wel behouden en zoneteen niet weer worden opgezadeld met een "oude" snelheid.
Het mooie (niet zo fraai eigenlijk) is dat we onze korting voor het afgesloten VDSL internet+bellen wel gewoon kwijtraken, nu maar hopen dat we geen DIGITENNE rotzooi van de KPN over de vloer krijgen, het zal mij benieuwen maar waar ik mij wel druk over maak is over de snelheid van het internet die nu gestaag aan het oplopen is na installatie van de nieuwe modem.
We hebben de modem een paar maanden geleden wel verplaatst naar het isra punt, het punt waar de telefoon kabel van buiten naar binnen komt, dit isra punt is door een monteur "vernieuwd" de draadjes van dit "punt" waren behoorlijk geoxideerd etc. sinds die tijd en na twee nieuwe modems gaat de snelheid van het VDSL internet gestaag omhoog en nu maar hopen dat het zo blijft, zelfs strak met de TV erbij.
Metv vriendelijke groet,
Badge +4
Heb je nog een exact adres oid? Of is het gebouw echt niet te missen vanaf station Sloterdijk? 🙂
Reputatie 8
Badge +17
http://maps.google.nl en dan even zoeken op "kpn sloterdijk"

Badge +2
Jullie krijgen morgen nog een PB met specifieke info, maar, nee, het is niet echt te missen :D

Hugo
I.v.m. het reserveren van parkeerplaatsen; nelly jacoba en surepower, komen jullie met de auto?Hugo

2 uur 3 kwartier met de trein of 1 uur 2 kwartier met de auto.......................
Dan maar een borrel minder en toch met de auto.
Badge +4
En dat bericht plaats je hier in dit topic, omdat... ? 🙂
Badge +4
Het lijkt me eigenlijk wel erg leuk om eens bij Telfort te gaan kijken. Helaas wel een stukkie met de trein. Even denken nog 🙂
Badge +2
2 uur 3 kwartier met de trein of 1 uur 2 kwartier met de auto.......................
Dan maar een borrel minder en toch met de auto.

Makkelijke keuze inderdaad :)

@all,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik ivm uitval van iemand morgenochtend of eind augustus geopereerd kan worden. Ik heb uiteindelijk besloten te gaan voor morgenochtend. Dat betekend dat ik helaas zelf niet bij de meeting aanwezig kan zijn. Ik vind het heel leuk dat jullie komen en ben erg benieuwd naar de resultaten. Ik verwacht volgende week gewoon weer online aanwezig te zijn, spreek jullie dan!

Hugo
Badge +4
Succes dan!

Maar is het niet logischer het volgende week te doen dan?
waar ik wel benieuwd naar ben is

-de intregatie in twitter en facebook, en het aantal forum bezoekers via de verschillende ingangen.

- de verdeling qua prio over telfortforum, tweakers, en waar jullie nog meer actief zijn.
Badge +2
Thanks Erik! Ik ben volgende week online vanuit huis, want ik ben een aantal weken niet mobiel. De meeting zou dan flink verschoven moeten worden en dat is zonde nu de rest wel kan.

Hugo
Badge +2
Nog maar 3 stemmen op de poll en a.s. zaterdag is het al de 16e! Ziet er dus naar uit dat het de 16e wordt. Woensdag hakken we de knoop door, ik hoop dat je komt erikk :)

Hugo
Badge +2
Hoi Hugo,

Ik had nog geen reactie gegeven. Beide dagen gaat mij niet lukken, drukte met mijn eigen verjaardag..

Wel jammer het lijkt mij we leuk.

Groeten Ewald
Reputatie 8
Badge +17
Franzki en ik reizen vanaf Utrecht samen met de trein. We komen om 14:01 aan op Sloterdijk...

Dus als jullie om 14:00 beginnen met een drankje, dan halen we dat later wel weer in... 😉
Badge +2
Erg jammer Ewald! Ik organiseer de meet in juni omdat ik tussen 3 weken geleden en uiterlijk 17 juli opgeroepen kan worden voor een operatie (kruisband reconstructie). Dat oproepen doen ze uiterlijk 2 weken vantevoren schriftelijk en daarna ben ik weer weken niet mobiel.

Volgende keer beter!

Hugo
Franzki en ik reizen vanaf Utrecht samen met de trein. We komen om 14:01 aan op Sloterdijk...

Dus als jullie om 14:00 beginnen met een drankje, dan halen we dat later wel weer in... ;)

ik hoop dat er dan nog wat over is 😉
Badge +2
Dan wens ik jou alvast heel veel sterkte met de operatie!!
Ewald

Erg jammer Ewald! Ik organiseer de meet in juni omdat ik tussen 3 weken geleden en uiterlijk 17 juli opgeroepen kan worden voor een operatie (kruisband reconstructie). Dat oproepen doen ze uiterlijk 2 weken vantevoren schriftelijk en daarna ben ik weer weken niet mobiel. Volgende keer beter!Hugo
Badge +4
Hmmm, dan moet ik wel m'n papa alleen laten met vaderdag 😛 En treinkaartje kost me net zoveel als een maand internet bij Telfort 😉 Ik laat het het Nederlands elftal bepalen: als ze winnen van Duitsland, dan kom ik 😛
Badge +4
Ik stap in Utrecht in diezelfde trein, maar wou eigenlijk een half uur eerder gaan om niet 'te laat' te komen. Maar als jullie dat ook doen... 😉
Badge
beste Hugo,

lijkt me zeker intresant, gaarne meer over de de mogelijkheden i.v.m. opnemen iTV, 2e ontvanger, glasvezel aanvraag mbt bundeling van deelnemers worden bijvoorbeeld kpn en telfort aanvragen gebundeld????

ik Probeer aanwezig te zijn.

PS vrij toegangkelijk????
Ik stap in Utrecht in diezelfde trein, maar wou eigenlijk een half uur eerder gaan om niet 'te laat' te komen. Maar als jullie dat ook doen... ;)

ik hoop dat er dan nog wat over is 😃
Badge +4
Nee, alleen als je een Telfort-muts op doet :D

Ja, vrij toegankelijk 😛
Reputatie 8
Badge +17
Ik stap in Utrecht in diezelfde trein, maar wou eigenlijk een half uur eerder gaan om niet 'te laat' te komen. Maar als jullie dat ook doen... ;)

Tja, had ik ook maar een half uur eerder gegaan...

Ik baal als een stekker dat er weer eens een wisselstoring was :mad:en dat ik geen andere mogelijkheid had om naar a'dam te komen :(

Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben?!
Badge +2
@surepower,

De insteek is vooral verbeteringen voor het forum en meeting voor de forumgebruikers, maar ook uw vragen kunnen behandeld worden. 🙂 Het is vrij toegankelijk inderdaad.

Morgen zal ik de knoop doorhakken, maar voor nu lijkt het dus zaterdag a.s. te worden!

Hugo
Badge +4
Jup, prima 🙂 Nog een half uur eerder thuis ook dan gedacht, wegens een mooi sprintje + wat vertraging.

Er is volgens mij veel nuttigs uit gekomen voor het forum en ook leuk eens wat gezichten achter usernames te zien.En lekkere over-datum snoepjes rijker 😉

Reageer